Wymiana wyposażenia technologii kuchni

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3499618)

Client
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza
State
lubelskie
Address
22-460 Szczebrzeszyn, ul. Ogrodowa 16
Phone
846 821 106
Fax
846 821 106
www
www.sp1szczebrzeszyn.bip.gov.pl
E-Mail
sp1.hs@interia.eu
Created
2019-07-19

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza ul. Ogrodowa 16 22-460 Szczebrzeszyn lubelskie tel. 846 821 106 fax. 846 821 106 REGON 56964500000000 www.sp1szczebrzeszyn.bip.gov.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wymiana wyposażenia technologii kuchni

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń do kuchni w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczebrzeszynie. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część I - Dostawa i montaż kotłów warzelnych: blokowych, parowych (szt.5) i 3 kotów warzelnych przechylnych parowych - 1 kpl., okapu kuchennego ze stali nierdzewnej – okap przyścienny nad kotłami warzelnymi parowymi –szt.1; okapu kuchennego ze stali nierdzewnej – okap centralny nad patelniami elektrycznymi małymi –szt. 1 oraz Dostawa i montaż: patelni elektrycznej o poj. 72 l –szt.1, patelni elektrycznej o poj. 37 l – szt.2, oraz taboretu elektrycznego (wys.40 cm., głębokość 65cm, szerokość 60 cm.) –szt.3. W ramach zadania należy uwzględnić demontaż istniejących urządzeń. Urządzenia po zdemontowaniu będą stanowiły nadal własność Zamawiającego. Część II - Dostawa i montaż pieca konwekcyjno – parowego – szt. 1 Część III – Zakup, dostawa i montaż: szatkownicy do warzyw – szt.1, wilka do mięsa – szt.1, krajalnicy do wędlin – szt.1 , szafy chłodniczej – szt.1, szatkownicy elektrycznej do kapusty i warzyw – szt.1, kloca masarskiego drewnianego – szt.1, zamrażarki skrzyniowej –szt.2, obieraczki do ziemniaków – szt.1, naświetlacza bakteriobójczego do jaj –szt.1, zmywarki do naczyń z funkcja wyparzania – szt.1, młynka koloidalnego z komorą mielenia – szt. 1, stołów roboczych z blachy nierdzewnej – szt. 23, regałów –szt. 4szt. i szaf przelotowych – szt. 1szt. oraz szafek pojedynczych z blachy nierdzewnej – szt. 4. W ramach zadania należy uwzględnić demontaż istniejących urządzeń. Urządzenia po zdemontowaniu będą stanowiły nadal własność Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39314000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information