Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług w zakresie załadunku oraz wywozu nieczystości stałych z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3499603)

Client
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
State
łódzkie
Address
95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35
Phone
42 7144332, 7144505
Fax
427 144 530
www
https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
E-Mail
zamowienia@wss.zgierz.pl.
Created
2019-07-19

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ul. Parzęczewska 35 95-100 Zgierz łódzkie tel. 42 7144332, 7144505 fax. 427 144 530 REGON 67763600000000 https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług w zakresie załadunku oraz wywozu nieczystości stałych z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług w zakresie załadunku oraz wywozu nieczystości stałych z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 określone kodem CPV: 90.51.10.00 – 2. 2. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 3. 1. Załadunek i wywóz nieczystości stałych : a) odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7 00 – 11 00 - nie rzadziej niż raz dziennie b) oraz na każde telefoniczne zlecenie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku złożone pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu .................., po podstawieniu do Zamawiającego dodatkowego kontenera, Termin podstawienia do Zamawiającego dodatkowego kontenera, wynosi max. do …... godzin, licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego. 4. Szacunkowe ilości nieczystości stałych -nie segregowane ( zmieszane) odpady komunalne o kodzie odpadu 20 03 01 wynoszą: • 560 m3 w okresie obowiązywania umowy (kontenery o pojemności 5 m3 lub 7 m3 lub 8 m3 lub 10 m3) • 807 pojemników w okresie obowiązywania umowy (pojemniki o poj. 1100 litrów). Zamówienie poniżej 221 000 euro.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90511000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information