Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Szczekociny

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498434)

Client
Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
State
śląskie
Address
42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2 2
Phone
034 3557050
Fax
034 3557165
E-Mail
gpik@szczekociny.pl
Created
2019-07-17

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ul. Senatorska 2 2 42-445 Szczekociny śląskie tel. 034 3557050 fax. 034 3557165 REGON 15139873500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Szczekociny

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Szczekociny. 2.Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Modernizacja drogi gminnej Rokitno – Kresy Zamówienie obejmuje modernizacje drogi gminnej Rokitno – Kresy o długości 120 m (dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres). Część II – Remonty dróg Zamówienie obejmuje remonty dróg według podziału na 5 zadań: a. Remont drogi gminnej w miejscowości Przyłęk o długości 265 m b. Remont drogi gminnej w miejscowości Bonowice (Stara Wieś) o długości 225 m c. Remont drogi gminnej w ciągu ulicy Spółdzielców w Szczekocinach o długości 250 m d. Remont drogi gminnej w miejscowości Bonowice o długości 117 m (dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres) e. Remont drogi gminnej w miejscowości Tegobórz o długości 114 m (dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przewidziany do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. 4.Zamawiający dokonał analizy przedmiotu zamówienia pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych i ustalił, iż w przedmiotowym zamówieniu nie zachodzi potrzeba określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 6.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 2, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 1, na podstawie umowy o pracę. 3.Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej kwotę określoną we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 i 5 do SIWZ za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 7.Rozwiązania równoważne: W dokumentacji projektowej mogą występować znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródło towarów a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia opisujące przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie są one wiążące, dlatego należy je traktować, jako minimalne i można dostarczyć elementy równoważne opisywanym, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione materiałami równoważnymi, na etapie realizacji zamówienia. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zaleca się sporządzenie zestawienia rozwiązań równoważnych w formie tabeli i załączenie jej do oferty. Jeżeli oferta nie będzie zawierała żadnego dokumentu wskazującego na zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przewiduje zastosowania rozwiązań równoważnych. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że roboty budowlane, dostawy lub usługi będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, aprobatami, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information