SVA/K/4620-24/2019: Wykonanie przepustów wraz z ułożeniem rur i kabli w ramach remontu sieci energetycznej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Hallera we Wrocławiu (zadanie nr 21857)

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498432)

Client
Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.
State
mazowieckie
Address
02-004 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 3A 3
Phone
22 101 21 00 do 03
Fax
22 101 21 04
www
www.sinevia.pl
E-Mail
jacek.klimek@zrbwam.pl
Created
2019-07-17

Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. ul. Tytusa Chałubińskiego 3A 3 02-004 Warszawa mazowieckie tel. 22 101 21 00 do 03 fax. 22 101 21 04 REGON 14298987700000 www.sinevia.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: SVA/K/4620-24/2019: Wykonanie przepustów wraz z ułożeniem rur i kabli w ramach remontu sieci energetycznej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Hallera we Wrocławiu (zadanie nr 21857)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przepustów wraz z ułożeniem rur i kabli w ramach remontu sieci energetycznej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Hallera we Wrocławiu. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: ułożenie rur osłonowych (przepustów dla kabli energetycznych) oraz kabli Wykonawca będzie wykonywać w trakcie wykonywania podbudowy pod nawierzchnie dróg i placów. Przepusty mają umożliwić późniejsze ułożenie projektowanych kabli energetycznych bez konieczności rozbierania nowych nawierzchni. Ułożenie przepustu i kabli na danym etapie robót drogowych należy wykonać w trakcie wykonywania podbudowy (przed stabilizacją). Ustala się powiadomienie przez Zamawiającego o konieczności wykonania przepustu pod danym etapem drogi lub placu z 3-dniowym wyprzedzeniem. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej – w 4 egz., prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Wymagana jest wycena w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie pozycji kosztorysowych ujętych w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz musi posiadać: wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: bez zgody Zamawiającego nie można zmieniać pozycji KNR oraz ich ilości i jednostki miary, natomiast dopuszczalna jest zmiana nakładów robocizny, materiałów i sprzętu w danej pozycji jednak Wykonawca musi pamiętać, że rozliczenie za wykonane roboty następuje kosztorysem powykonawczym z ryczałtowymi cenami jednostkowymi jak w kosztorysie ofertowym. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information