Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476655)
I.1) Name and address: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Rynek Główny 35 31-011 Kraków małopolskie tel. +48(12)4223264 REGON 382698540 www.muzeumkrakowa.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych zlecanych w miarę
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie polegających w szczególności na: 1) stałym utrzymaniu czystości powierzchni biurowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi (tj. pomieszczenia magazynowe, pracownie konserwatorskie, pomieszczenia kuchenne, sanitariaty, korytarze i ciągi komunikacyjne) w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie; 2) stałym utrzymaniu czystości na terenie zewnętrznym przyległym do obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do OPZ, pkt 3; 3) stałym utrzymaniu czystości powierzchni wystawienniczych wraz z pomieszczeniami przynależnymi (tj. zaplecze ekspozycji, stanowiska kasowe i ochrony, sklepiki muzealne, magazyny, sanitariaty, korytarze i ciągi komunikacyjne) w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa; 4) pełnieniu serwisu dyżurnego w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa; 5) świadczeniu dodatkowych czynnościach porządkowych na pisemne zlecenie w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się: 1) Załącznika nr 1 do OPZ – Wykaz obiektów MHK wraz z wielkością i rodzajem powierzchni objętej przedmiotem zamówienia; 2) Załącznika nr 2 do OPZ – Charakterystyka obiektów MHK; 3) Załącznika nr 3 do OPZ – Harmonogram wykonywania usług porządkowych; 4) Załącznika nr 4 do OPZ – Raport wykonanych kontroli; 5) Załącznika nr 5 do OPZ – Miesięczny protokół odbioru usług; 6) Załącznika nr 6 do OPZ – Zbiorczy raport dostaw środków czystości.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy zł) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp, tj. w: a) pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank PKO BP nr rachu
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information