Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulic w Ostrowi Mazowieckiej.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476640)

Client
Miasto Ostrów Mazowiecka
State
mazowieckie
Address
07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66 66
Phone
029 6795433
Fax
029 6795470
www
www.ostrowmaz.pl
E-Mail
zzp@ostrowmaz.pl
Created
2019-05-17

Miasto Ostrów Mazowiecka

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Ostrów Mazowiecka ul. 3-go Maja 66 66 07-300 Ostrów Mazowiecka mazowieckie tel. 029 6795433 fax. 029 6795470 REGON 55066786000000 www.ostrowmaz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulic w Ostrowi Mazowieckiej.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulic w Ostrowi Mazowieckiej: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie częściowe) stanowi: Część I – Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulic: Lipowej, 3 Maja, Szkolnej; Warszawskiej, Brokowskiej, Gęsiej; Część II – Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulicy Białej. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. 2. Zakres robót dla części I zamówienia obejmuje w szczególności: wymianę części nawierzchni bitumicznej po uprzednim frezowaniu, oczyszczenie mechaniczne, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem i wyrównanie istniejącej podbudowy oraz jeśli zachodzi taka potrzeba regulację pionową studzienek. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonych przedmiarach oraz dokumentacji rysunkowej. 3. Zakres robót dla części II zamówienia obejmuje w szczególności: frezowanie nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni asfaltem po uprzednim oczyszczeniu, wykonanie warstwy przeciwspękaniowej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wykonanie krawężników betonowych wtopionych posadowionych na ławie betonowej. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonych przedmiarach oraz dokumentacji rysunkowej. 4. Zamawiający udostępni teren budowy ww. ulic od dnia zawarcia umowy. Oznacza to, że Wykonawca będzie miał prawo do bezpłatnego zajęcia pasa drogowego w związku z realizacją robót będących przedmiotem zamówienia. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, uzgodnionym z Policją oraz zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy. 7. Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty. 8. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, jest zobowiązany do przedłożenia certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów określonych w przedmiarach służą do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi materiałami, produktami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Cz. I: 7 000.00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 PLN). Cz. II: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-06-03 do godz. 12:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information