Order Newsletter: 1 Position: 346706 (oferta nr 2906668)
I.1) Name and address: Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 7 37-450 Stalowa Wola podkarpackie tel. 015 6433456 fax. 015 6433412 REGON 83040908600000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Remont pomieszczeń biurowych i pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ul.Wolności 7 (parter i II piętro) i przy ul.Wolności 9 (piwnice) - zamówienie uzupełniające 2.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Wykonanie robót budowlanych uzupełniających opisanych w protokole konieczności z dnia 12listopada 2015 roku wraz z załącznikami tj. m.in. 1.montaż obudowy otworu w gabinecie prezydenta, 2.montaż listw oraz gniazdek instalacyjnych, 3.obsadzenie kratek wentylacyjnych, 4.Montaż lampy LED, wymiana kratek oraz opraw oświetleniowych, 5.dwukrotne malowanie farbą olejną metalowych drzwi.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: source procurement
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information