Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.

Order Newsletter: 1 Position: 2819 (oferta nr 1610715)

Client
Zarząd Dróg Wojewódzkich
State
kujawsko-pomorskie
Address
85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6 6
Phone
(52) 370-57-17
Fax
(52) 370-57-16
www
www.zdw-bydgoszcz.pl
E-Mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Created
2010-01-06

Zarząd Dróg Wojewódzkich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: - łączną powierzchnia sprzątania 308 m2 (budynek administracyjny + portiernia), - powierzchnia mycia szyb - 80 m2, - powierzchnia mycia płytek ściennych - 75 m2, - powierzchnia czyszczenia żaluzji - 45 m2 3. Rodzaj czynności: a) odkurzanie całej powierzchni podłóg - 1 x dziennie, b) zmywanie posadzek z płytek ceramicznych podłogowych, gumolitu, paneli podłogowych - 1 x dziennie, c) czyszczenie blatów biurek, stołów, parapetów i szaf biurowych - 1 x dziennie, d) wycieranie aparatów telefonicznych, drukarek, ksero i niszczarki - 1 x dziennie, e) opróżnianie koszy na śmieci i niszczarki - 1 x dziennie, f) usuwanie pajęczyn z sufitów i ścian - 1 x dziennie, g) mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych w łazienkach - 1 x dziennie, h) mycie wszystkich drzwi, klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - 1 x w tygodniu, i) mycie z użyciem detergentu płytek ceramicznych w toaletach - 1 x w tygodniu, j) wycieranie na mokro grzejników - 1 x w tygodniu, k) czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących - 1 x w tygodniu, l) odkurzanie tapicerki meblowej - 1 x w tygodniu, ł) mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami - 1 x na kwartał, m)czyszczenie żaluzji okiennych - 1 x na kwartał, n) mycie lamp i kloszy sufitowych - 1 x w roku, o) czyszczenie tapicerki meblowej - 2 x w roku. 4. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Zamawiający. 5. Godziny wykonywania pracy: -poniedziałek od godziny 1500 do godziny 2000, -wtorek od godziny 1500 do godziny 2000, -środa od godziny 1500 do godziny 2000, -czwartek od godziny 1500 do godziny 2000, -piątek od godziny 1445 do godziny 1945 w celu wydania środków czystości oraz przekazania uwag dot. pracy. 6. Po zakończeniu pracy należy zamknąć okna, wyłączyć urządzenia elektryczne i pozakręcać krany. 7. Zabrania się wprowadzania na teren firmy osób obcych. 8. Zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego. 9.Osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia w czasie wykonywania swoich obowiązków. 10. Wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 909192004

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information