Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie RDW Żołędowo

Order Newsletter: 1 Position: 319785 (oferta nr 1575959)

Client
Zarząd Dróg Wojewódzkich
State
kujawsko-pomorskie
Address
85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6 6
Phone
(52) 370-57-17
Fax
(52) 370-57-16
www
www.zdw-bydgoszcz.pl
E-Mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Created
2011-12-06

Zarząd Dróg Wojewódzkich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie RDW Żołędowo

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie obejmuje następujące usługi: - łączną powierzchnia sprzątania 308 m2 /budynek administracyjny + portiernia/, - powierzchnia mycia szyb - 80 m2, - powierzchnia mycia płytek ściennych - 75 m2, - powierzchnia czyszczenia żaluzji/rolet - 45 m2 Rodzaj czynności: 1. Odkurzanie całej powierzchni podłóg - 1 x dziennie, 2. Zmywanie posadzek z płytek ceramicznych podłogowych, gumolitu, paneli podłogowych - 1 x dziennie, 3. Czyszczenie blatów biurek, stołów, parapetów i szaf biurowych - 1 x dziennie, 4. Wycieranie aparatów telefonicznych, drukarek, ksero i niszczarki - 1 x dziennie, 5. Opróżnianie pojemników na śmieci i niszczarki, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych - 1 x dziennie, 6. Usuwanie pajęczyn z sufitów i ścian - 1 x dziennie, 7. Mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych w łazienkach oraz w pomieszczeniu socjalnym - 1 x dziennie, 8. Mycie wszystkich drzwi, klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - 1 x w tygodniu, 9. Mycie z użyciem detergentu płytek ceramicznych w toaletach - 1 x w tygodniu, 10. Wycieranie na mokro grzejników - 1 x w tygodniu, 11. Czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących - 1 x w tygodniu, 12. Odkurzanie mebli tapicerowanych, przecieranie krzeseł i krzeseł skóropodobnych - 1 x w tygodniu, 13. Mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami - 1 x w czasie trwania umowy, 14. Czyszczenie żaluzji/rolet okiennych - 1 x w czasie trwania umowy, 15. Mycie lamp i kloszy sufitowych - 1 x w czasie trwania umowy; 16. Pranie mebli tapicerowanych (1 kanapa, ok. 34 krzeseł) - 1 x w czasie trwania umowy; 17. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych - niezwłocznie w razie wystąpienia. 3. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Zamawiający. 4. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie RDW Żołędowo będzie świadczona codziennie poza godzinami pracy urzędu od poniedziałku do czwartku od godziny 15:00 do godziny 20:00, a w piątki od godziny 14:45 do godziny 19:45, przy czym wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usług w piątki ma na celu wydanie środków czystości oraz przekazanie ewentualnych uwag dot. Wykonywanych usług

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 909192004

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information