Order Newsletter: 1 Position: 128872 (oferta nr 151708)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14/002 14 /2 30-529 Kraków małopolskie tel. 12 6165482, 6165469 fax. 12 6165428 REGON 35150530800000 www.mops.krakow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Monitoring systemu alarmowego
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wypożyczenie i montaż dialera GSM w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3 w Krakowie oraz zasilanie sieci celem zapewnienia ciągłości sygnału z instalacji do stacji monitorowania. 2. Czas realizacji usługi: całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, włamania, pożaru i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 4. Zamawiający wymaga, aby czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionego wyżej obiektu nie był dłuższy niż 10 minut. 5. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji systemu alarmowego w budynku, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu - wcześniej niż o godz. 06:15 w dni robocze oraz nie załączeniu systemu alarmowego do godz. 21:00 w dni robocze, a także o dezaktywacji alarmu w sobotę i dni ustawowo wolne od pracy, jeżeli odpowiednio wcześniej nie zostanie powiadomiony telefonicznie o zamiarze dezaktywacji alarmu przez osobę do tego upoważnioną. 6. W przypadku braku sygnału w centrali Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego. 7. Grupa interwencyjna potwierdza swoje przybycie do obiektu wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego, zainstalowanej w obiekcie. 8. Grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku, gdy uruchomi się sygnał alarmowy, ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w ust. 5 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu umowy. 10. Wykonawca oświadcza, że: 1) w okresie pomiędzy godziną 19:00 w dniu 11.03.2014 r. a godziną 07:00 w dniu 12.03.2014 r. pięciokrotnie wizytował obiekt, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu w związku z awarią systemu monitoringu, 2) realizuje przedmiot niniejszej umowy od dnia 12.03.2014 r.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 797110001
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: source procurement
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information