Order Newsletter: 1 Position: 167231 (oferta nr 1374267)
I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w siedzibie RDW Inowrocław
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie dotyczy usług sprzątania biur i zaplecza socjalnego w siedzibie RDW Inowrocław Zakres zamówienia 1. Sprzątanie obejmuje obiekty: - budynek biurowo - mieszkalny - część biurowa - świetlica - portiernia 2. Rodzaje pomieszczeń do sprzątania: biura, korytarz, łazienki, wc, kasa, świetlica, archiwum, portiernia, węzeł ciepłowniczy, schody zewnętrzne 3. Rodzaje powierzchni do sprzątania : - wykładzina dywanowa - 81,50 m2 - płytki ceramiczne podłogowe - 96,20 m2 - płytki ceramiczne ścienne - 112,20 m2 - wykładzina PCV - 46,55 m2 - okna - 36,90 m2 Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze po godzinach pracy Rejonu tj. od godz. 1500 do godz. 1900, z wyjątkiem pomieszczeń podlegających szczególnym zabezpieczeniom - kasa, węzeł ciepłowniczy - które należy sprzątać raz na dwa tygodnie w godz. 1400- 1500 . Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie - stanowiącym załącznik nr A do niniejszej SIWZ. Środki do sprzątania pomieszczeń - płyny, pasty, proszki czyszczące itp. dostarcza Wykonawca. Środki higieniczne do łazienek, w szczególności: kostki w.c., odświeżacze powietrza, mydło w płynie, płyn do naczyń, papier toaletowy biały, papierowe ręczniki - białe, dostarcza Wykonawca. Z łazienek korzysta łącznie 15 osób: - łazienki w budynku biurowym - 12 osób - łazienka w portierni - 3 osoby
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 909100009
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information