Order Newsletter: 1 Position: 126353 (oferta nr 1320552)
I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2011r.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2011r. Słownik CPV: 34.92.84.50-7 pachołki Dostawa słupków prowadzących Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert. Odbiorcą powyższego zamówienia będą jednostki terenowa Zamawiającego: Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw słupków prowadzących określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr- 9 do niniejszej SIWZ. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1 ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (A, B, C, D, E) winny uwzględniać cenę pachołka wraz z hektometrem, km, nr drogi oraz koszty transportu do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, 2 dostawę pachołków Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejony Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Toruniu, Tucholi, Wąbrzeźnie i Włocławku 3 dostawy pachołków winny być każdorazowo zrealizowane przez Dostawcę zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4 termin każdorazowej dostawy - do 14 dni od daty złożenia zamówienia, 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 349284507
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information