Order Newsletter: 1 Position: 92390 (oferta nr 122005)
I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu, oraz dostawa części zamiennych w 2014 r
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia są Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu oraz dostawa części zamiennych w 2014r.1.1.Zamówienie dotyczy napraw i konserwacji n/w sprzętu szacunkowa ilość r-godz.-100,- pił spalinowych - 4 szt,- kos mechanicznych- 6 szt,- zagęszczarki - 2 szt,- piły do asfaltu- 1 szt, - podkrzeszywarki- 4 szt,- wiertarki glebowej- 1 szt,- agregatu prądotwórczego- 2 szt.2.Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę i montaż nowych potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, oraz części zamiennych sprzętu. 3.Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi sprzętu z zakresu:- napraw mechaniki,- konserwacji sprzętu, -posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw sprzętu i podzespołów,4.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.5.Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do napraw wykonanych w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z udzieloną gwarancją producenta.6.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy.7.Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości sprzętu w trakcie trwania umowy. 8.Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 501100009
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information