Świadczenie usług gospodarczych i porządkowych w siedzibach Zarządu Dróg Wojewódzkich i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy oraz na terenie wokół budynków

Order Newsletter: 1 Position: 5781 (oferta nr 1213634)

Client
Zarząd Dróg Wojewódzkich
State
kujawsko-pomorskie
Address
85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6 6
Phone
(52) 370-57-17
Fax
(52) 370-57-16
www
www.zdw-bydgoszcz.pl
E-Mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Created
2011-01-05

Zarząd Dróg Wojewódzkich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług gospodarczych i porządkowych w siedzibach Zarządu Dróg Wojewódzkich i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy oraz na terenie wokół budynków

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Świadczenie usług gospodarczych i porządkowych w siedzibach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy tj. na ul. Fordońskiej 6 oraz ul. Fordońskiej 44 i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy na ul. Fordońskiej 6 i ul. Gajowej 7 oraz na terenie wokół budynków i parkingu przy ul. Małej. Zakres prac: 1. Zakres prac gospodarczych: - utrzymanie czystości pomieszczenia piwniczne (archiwum, pokój narad - pomieszczenia należące do ZDW), - pranie: ręczników, ścierek, obrusów, firanek, żaluzji, - pielęgnacja roślin doniczkowych na korytarzach, - przynajmniej raz dziennie przejrzenie i utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych, - bieżące uzupełnianie w toaletach mydła w płynie, art. higienicznych, przecieranie luster, - ośnieżanie, usuwanie gradu, błota i lodu wejść głównych i wejść od parkingu do budynków oraz posypywanie materiałem szorstkującym w zależności od warunków pogodowych i potrzeb, - obsługa gospodarcza narad i konferencji, - inne prace gospodarcze zlecone doraźnie, Wymagane: 1 osoba, miejsce wykonywania usług siedziba ZDW, GDDKiA ul. Fordońska 6 - wykonywanie usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 (w okresie zimowym oraz wymagających tego sytuacjach, czas pracy ruchomy wg decyzji zamawiającego), - posiadanie ważnej książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych. 2. Zakres prac gospodarczo - technicznych: - naprawy sprzętu biurowego i gospodarczego, - wymiana urządzeń sanitarnych, - w razie potrzeb planowe prace remontowe: malowanie pomieszczeń, płotów, układanie wykładzin, - wymiana żarówek i świetlówek w pomieszczeniach, - przenoszenie ciężkich przedmiotów, - montaż, demontaż oraz naprawa mebli, - dokonywanie drobnych zakupów gospodarczych, - codzienne utrzymanie czystości na placu, parkingach w tym: - zamiatanie, - koszenie trawników (wymagana umiejętność obsługi kosiarki, podkaszarki), - usuwanie chwastów i liści, - przycinanie krzewów, opryskiwanie środkami chemicznymi drzewek, - podlewanie krzewów i trawników, - sadzenie roślin, - w okresie zimowym odśnieżanie (wymagana umiejętność obsługi odśnieżarki mechanicznej w przypadku zakupu przez Zamawiającego) oraz posypywanie chodników, posesji i parkingu, - inne prace gospodarcze zlecone doraźnie, Wymagane: 2 osoby, miejsce wykonywania usług siedziba ZDW, GDDKiA ul. Fordońska 6, ul. Fordońska 44, ul. Gajowa 7, - wykonywanie usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 (w okresie zimowym oraz wymagających tego sytuacjach, czas pracy ruchomy wg decyzji zamawiającego), - aktualne uprawnienia do wykonywania prac na wysokości powyżej 1 m, Materiały, sprzęt, środki czystości do wykonania w/w prac oraz pomieszczenie zapewni Zamawiający. Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 909100009

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information