Order Newsletter: 1 Position: 360298 (oferta nr 1087063)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14/002 14 /2 30-529 Kraków małopolskie tel. 12 6165482, 6165469 fax. 12 6165428 REGON 35150530800000 www.mops.krakow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: zakup usługi turystycznej w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1.Termin realizacji: 13 - 14 października 2012r. 2.Ilość uczestników: 1) maksymalnie 63 osoby podzielone na 4 grupy w tym: a)maksymalnie 27 osób dorosłych - I grupa, b)maksymalnie 14 dzieci w wieku 13-18 lat - II grupa, c)maksymalnie 12 dzieci w wieku 9 -12 lat - III grupa, d)maksymalnie 10 dzieci w wieku 1 - 8 lat - IV grupa, 2) dodatkowo 8 osób ze strony zamawiającego, których zadaniem będzie przeprowadzenie treningu wzmacniania umiejętności społecznych i treningu wzmacniania kompetencji wychowawczych, opieka nad dziećmi oraz udzielanie indywidualnych porad i wsparcia uczestnikom zajęć w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność. 3. Miejsce wyjazdu: Ośrodek wypoczynkowy, szkoleniowy, hotel lub pensjonat w odległości nie większej niż 150 km od Krakowa położony w pobliżu ścieżek spacerowych, terenów rekreacyjnych (np.: park, las, szlaki turystyczne) - adres: 4. Szczegółowy program wyjazdu, wymagania odnośnie realizacji usługi oraz menu określa załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 5. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy i upoważnioną do kontaktów: ze strony Wykonawcy jest: 1. Program wyjazdu wyjazdu: I dzień 8:00 - wyjazd z Krakowa, siedziba MOPS ul. Piłsudskiego 29, - zakwaterowanie 11:00 - zajęcia z beneficjentami (2 godz. lekcyjne, 1 przerwa) 13:00 - obiad 14:00 - zajęcia z beneficjentami (6 godz. lekcyjnych, 2 przerwy) 19:00 - ognisko/grill 22.00 - cisza nocna II dzień 8:00 - śniadanie 9:00 - zajęcia z beneficjentami (2 godz. lekcyjne) 12:00 - obiad 13:00 - zajęcia z beneficjentami (2 godz. lekcyjne) 15:00 - wykwaterowanie i wyjazd Pomiędzy zajęciami będą przerwy 15 minutowe - 3 przerwy w 1 dniu pobytu. 3. Wyżywienie (menu na 1 osobę): Wykonawca zapewni dla uczestników w każdej przerwie między zajęciami serwis kawowy i wyżywienie dla dzieci na każde zajęcia. Dorośli : Menu - serwis kawowy na zajęcia: kawa - 250 ml/osoba herbata - 250 ml/osoba woda mineralna - butelka 0,5 l /osoba Soki owocowe / jabłkowy, pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, ciasteczka konferencyjne - 15 dkg na osobę /osoba Dzieci: Menu: drożdżówka - 1 sztuka batonik typu Grześki w czekoladzie - 1 sztuka - 39 g Soki owocowe / jabłkowy , pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, herbata - 250 ml/osoba woda mineralna - butelka 0,5 l / osoba, owoc - 1 sztuka (jabłko lub banan) / osoba 1 dzień Obiad: 1 danie: zupa pomidorowa z makaronem / 400 ml/ 2 danie: kotlet mielony - 150g, ziemniaki - 200g, marchewka zasmażana - 150g banan - 1 sztuka, kompot truskawkowy - 250 ml Kolacja - ognisko lub grill Mięso grillowane: karczek wieprzowy- 0,1kg, mięso z kurczaka- 0,1kg, kiełbasa -0,1 kg, sosy (musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 0,05kg/ łącznie, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe- łącznie 0,15kg), surówka z warzyw - 0,15 kg kawa 150 ml + mleczko do kawy, napoje ( do wyboru), herbata 200 ml + cytryna, soki owocowe 200 ml, woda mineralna 200 ml., serwetki, talerzyki i sztućce jednorazowe 2 dzień Śniadanie: jajecznica - 400 ml., szynka tyrolska - 50 g , ser żółty- 50g, ogórek świeży plasterkowany - 100 g. masło- 50g., dżem-50g., do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy, cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), Obiad: 1 danie: zupa jarzynowa / 400 ml/ 2 danie: zrazy wołowe zwijane w sosie grzybowym, 300 g., ziemniaki 200g surówka z warzyw mieszanych, 150 g. jabłko 1 szt., sok wieloowocowy - 250 ml. 3. Wykonawca zapewni: 1) transport autokarowy (autokar wyposażony w: WC, barek, DVD, klimatyzację) Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wyjazdu. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 2) właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 3) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 4) w razie potrzeby opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala. 5) materiały plastyczne dla dzieci (kredki woskowe - 15 opakowań, farbki plakatowe 12 kolorowe - 5 opakowań, pędzelki do farb - 11 sztuk, kreda kolorowa - 6 opakowań, bloki rysunkowe formatu A4 - 15 sztuk, plastelina - 10 opakowań), sprzętu sportowego (1 piłka nożna, 1 piłka siatkowa), 11 zabawek pluszowych dla dzieci do 6 roku życia. 6) materiały piśmiennicze dla dorosłego uczestnika wyjazdu: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny, 7) świadczenia dla osób ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki, 8) ośrodek o następującym standardzie posiadający: a) własną stołówkę, b) 4 sale do zajęć dla maksimum 24 osób każda, wyposażone w 1 ryzę papieru białego A4 do drukarki oraz kolorowe pisaki, c) dostęp do Internetu, d) dostęp do TV, e) zadaszone miejsce na grill lub miejsce na ognisko posiadające miejsca do siedzenia dla beneficjentów, f) parking, g) plac zabaw dla dzieci h) miejsce do gry w piłkę nożną, czy piłkę siatkową, i) pokoje z łazienkami 2 lub 3 lub 4 - osobowe, wyposażone, co najmniej w szafy, krzesła, stolik, łóżka z pościelą, ręczniki, wieszaki, szklanki lub kubki oraz szafki przy łóżkach, j) Pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka. k) wyposażenie łazienek w ręczniki oraz mydło, l) łóżka jednoosobowe (Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych)
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 635000004
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: yes
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.mops.krakow.pl
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30