Świadczenia usługi asystenta rodzinnego rodzinie lub rodzinom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w ramach projektu Pora na aktywność

Order Newsletter: 1 Position: 13037 (oferta nr 818196)

Client
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
State
małopolskie
Address
30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002 2/ 14
Phone
12 6165482, 6165469
Fax
12 6165428
www
www.mops.krakow.pl
E-Mail
do@poczta.mops.krakow.pl
Created
2012-01-13

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14/002 14 /2 30-529 Kraków małopolskie tel. 12 6165482, 6165469 fax. 12 6165428 REGON 35150530800000 www.mops.krakow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenia usługi asystenta rodzinnego rodzinie lub rodzinom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w ramach projektu Pora na aktywność

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Usługa asystenta rodzinnego prowadzona będzie w celu zdobycia przez rodzinę lub rodziny kompetencji w zakresie pełnienia ról społecznych zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. W tym celu asystent rodzinny prowadzi: 1) trening kompetencji w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, pomoc w załatwianiu spraw związanych z utrzymaniem mieszkania w dobrym stanie, 2) trening budżetowy w zakresie gospodarowania dostępnymi środkami, oszczędnego gospodarowania mediami, 3) trening kompetencji w zakresie dbania o zdrowie, obejmujący edukację i trening w zakresie profilaktyki zdrowotnej, higieny oraz prawidłowego żywienia i pielęgnacji dzieci, 4) motywowanie do pogłębiania wiedzy o członkach rodziny w szczególności o dzieciach i aktywnego uczestnictwa w różnych sferach życia członków rodziny. 5) trening kompetencji w zakresie organizowania czasu wolnego dla dzieci i rodziców, 6) diagnozę uzupełniającą trudności, problemy, kompetencje rodziny. 2. Szczegółowy zakres i zasady pracy asystenta rodzinnego określa załącznik nr 1 do umowy. 3. Asystent rodzinny nie może przy wykonywaniu usług o których mowa w ust. 2, wyręczać rodziny w jej codziennych obowiązkach ani załatwiać spraw za rodzinę, za wyjątkiem podejmowania działań stanowiących instruktaż. 4. Asystent rodzinny świadczy usługi w miejscu zamieszkania rodziny lub innych miejscach aktywności społecznej rodziny, między godz. 07:00 a 21:00, w oparciu o kartę zlecenia usługi przekazaną przez Dział Koordynacji Pracy Filii, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, uzupełnioną o harmonogram realizacji usługi ustalony przez asystenta rodzinnego w porozumieniu z rodziną i pracownikiem socjalnym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do umowy. Przy realizacji usługi asystent obowiązany jest współpracować z pracownikiem socjalnym rodziny, konsultując z nim główne kierunki pracy z rodziną (w tym celu spotykają się oni co najmniej 2 razy w miesiącu). Asystent obowiązany jest również dokumentować realizację usługi kartą pracy asystenta rodzinnego oraz kartą rodziny, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do umowy. 5. W ramach realizacji usługi asystent zobowiązuje się do odbywania spotkań z pracownikami socjalnymi minimum 2 razy w miesiącu po 1 godzinie, ale nie więcej niż 4 razy w miesiącu po 1 godzinie,( w ramach czasu wskazanego w terminarzu zlecenia na realizację usługi z daną rodziną) i odbywania 1 spotkania na kwartał z pracownikiem socjalnym i rodziną w celu omówienia realizacji usługi. (rozkład czasowy i terminarz spotkań w miesiącu może ulegać zmianie o ile nie wykraczają poza zobowiązania umowy. Zmiany są uzgadniane przez pracownika socjalnego i asystenta) Ponadto asystent zobowiązany jest do uczestnictwa w zespołach problemowych i innych, także w instytucjach zewnętrznych na rzecz beneficjenta jeżeli udział asystenta jest w nich niezbędny i pracownik socjalny wnioskował o udział w nich lub wyraził na nie zgodę. Spotkania powinny być dokumentowane na karcie pracy asystenta rodzinnego i potwierdzone przez pracownika socjalnego i klienta/uczestnika spotkania. Asystent jest zobowiązany do uczestniczenia w superwizji w wymiarze 2 godziny miesięcznie. 6. Asystent może zwrócić się do kierownika Działu Koordynacji Pracy Filii z wnioskiem o dodatkowe konsultacje w ramach superwizji w sprawach indywidualnych, dotyczących rodzin, w których realizuje usługę, w wymiarze nie większym niż 1 godzina miesięcznie. Decyzja o udzieleniu asystentowi dodatkowego wsparcia w formie superwizji indywidualnej podejmuje kierownik Działu Koordynacji Pracy Filii. 7. W ramach realizacji usługi Zamawiający pokrywa koszty w wysokości 100% ceny 1 godziny usługi asystenta w przypadku nieobecności odbiorcy usługi w umówionym miejscu, jeżeli odbiorca usługi w żaden sposób nie odwołał wizyty ujętej w miesięcznym terminarzu. Nieobecność beneficjenta w miejscu wykonywania usługi powinna być zgłoszona pracownikowi socjalnemu telefonicznie lub e-mailem do 24 godzin od zaistnienia zdarzenia. 8. Koszty związane z korzystaniem z telefonu prywatnego w celu kontaktowania się z pracownikami socjalnymi i odbiorcami usługi oraz koszty dojazdu do rodzin i instytucji asystent pokrywa we własnym zakresie

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 853120009

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information