Order Newsletter: 1 Position: 260632 (oferta nr 589186)
I.1) Name and address: Powiat Głogowski ul. Sikorskiego 21 21 67-200 Głogów dolnośląskie tel. 076 7282801 fax. 076 7282817 REGON 39065211100000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dokumentacja PB+W rozbudowy istniejącego budynku użyteczności publicznej przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie o windę osobową zewnętrzną oraz pochylnię dla osób niepełnosprawnych
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji PB +W rozbudowy istniejącego budynku użyteczności publicznej przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie o windę osobową zewnętrzną oraz pochylnię dla osób niepełnosprawnych. Proponowane umiejscowienie windy osobowej i podjazdu określa załączona mapka w skali 1: 500. Budynek przy ul. Piaskowej 1 jest budynkiem 4 - kondygnacyjnym o powierzchni zabudowy 1615 m2 , kubaturze 16 836 m3, położonym w strefie ochrony konserwatorskiej i wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków Delegatura w Legnicy. Istotne czynności projektanta to: - pozyskanie mapy do celów projektowych, - inwentaryzacja architektoniczno-budowlana w zakresie objętym projektem , - projekt budowlany i wykonawczy branży ogólnobudowlanej - 4 egz. - projekt budowlany i wykonawczy branży elektrycznej - 4 egz., - niezbędne uzgodnienia projektu branży budowlanej i elektrycznej, - przedmiar z uwzględnieniem kodów CPV z aktualnego Wspólnego Słownika Zamówień,sporządzony dla całości robót objętych dokumentacją w podziale na branże - 2 egz., - kosztorys inwestorski z uwzględnieniem kodów CPV z aktualnego Wspólnego Słownika Zamówień, sporządzony dla całości robót objętych dokumentacją w podziale na branże- 2 egz., - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., - uzyskanie pozwolenia na budowę
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 713200007
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information