„Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa”

Order Newsletter: 253867 Position: (oferta nr 3702362)

Client
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
State
łódzkie
Address
99-314 Mieczysławów, 2
Phone
24 254 20 85
www
http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
E-Mail
zsckrmieczyslawow@wp.pl
Created
2023-06-09

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE

Section I - The contracting

I.1) Name and address: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE 2 99-314 Mieczysławów łódzkie tel. 24 254 20 85 REGON 000097034 http://mieczyslawow.edu.pl/bip/

I.2) Type of contracting: państwowa jednostka budżetowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa”, w szczególności obejmuje:3.1.1 zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy,3.1.2 wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,3.1.3 wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku w celu wydzielenia pomieszczeń3.1.4 warsztatowych i dydaktycznych,3.1.5 wykonanie sufitu podwieszanego i docieplenie stropu wełną mineralną gr. 20cm,3.1.6 wykonanie przebudowy okien oraz wymianę istniejących na nowe,3.1.7 wykonanie nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,3.1.8 wykonanie nowych tynków,3.1.9 malowanie pomieszczeń,3.1.10 montaż glazury na ścianach pomieszczenia sanitariatu,3.1.11 wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych posadzki,3.1.12 docieplenie posadzki styropianem gr. 10 cm,3.1.13 ułożenie na posadzce płytek gres,3.1.14 montaż nowych parapetów wewnętrznych,3.1.15 wykonanie opaski i utwardzenia na dojścia do budynku z kostki betonowej w obrzeżach3.1.16 wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych,3.1.17 wymianę instalacji wod-kan i c.o. w budynku,3.1.18 wymianę instalacji elektrycznej w budynku,3.1.19 wykonanie nowych placy oraz dróg z kostki betonowej gr. 6 cm na chodniki opaska wokół budynku oraz kostki betonowej gr. 8 cm na drogi i place manewrowe.3.2. Planowana inwestycja znajduje się na działce nr ew. 258/1 w Mieczysławowie 2 – obręb 0030 Wały. 3.3. Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę decyzja Nr 219/2023 r. wydanej przez Starostę Kutnowskiego. 3.4. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców. Prace powinny zostać wykonane, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentami zamówienia.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 55 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111300-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-06-26