Usługa dozoru mienia i obiektu położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4

Order Newsletter: 253791 Position: (oferta nr 3702290)

Client
Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
State
lubelskie
Address
20-027 Lublin, Mieczysława Karłowicza 4
www
https://lcit.ezamawiajacy.pl/
E-Mail
radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl
Created
2023-06-09

Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii Mieczysława Karłowicza 4 20-027 Lublin lubelskie REGON 387842118 https://lcit.ezamawiajacy.pl/

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa dozoru mienia i obiektu położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zakres usług oraz obowiązków Wykonawcy):1) Dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości, 2) Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach, 3) Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed: a) kradzieżą z włamaniem,b) wandalizmem i chuligaństwem,c) ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,d) wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.4) Otwieranie i zamykanie w określonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiającego.5) Wydawanie użytkownikom obiektu przed rozpoczęciem i przyjmowanie po zakończeniu pracy kluczy od zamknięć głównych (holi i korytarzy) na poszczególnych piętrach.6) Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprzątającym lokale użytkowe usytuowane w budynku.7) Odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeń użytkowanych przez instytucje funkcjonujące w obiekcie.8) Udzielanie informacji interesantom o rozmieszczeniu poszczególnych instytucji w budynku, komunikacji wewnętrznej w obiekcie i w razie konieczności instruktażu obsługi dźwigu osobowego.9) Wyłączanie dźwigów po zakończeniu pracy oraz włączanie przed rozpoczęciem pracy.10) Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakończeniu pracy sprzątaczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości (pozostawionych bez zamknięcia drzwi korytarzy i holi, cieknących kranów, włączonych odbiorników elektrycznych itp.).11) Zapalanie, wygaszanie oświetlenia klatki schodowej, wejścia do budynku i pomieszczeń na parterze w zależności od potrzeb.12) Dbanie o porządek na holu w czasie dyżuru (w miarę potrzeb zmywanie, podmiatanie itp.)13) Utrzymanie czystości na schodach wejściowych wraz podjazdem.14) Prowadzenie książki pracy portierni, w której odnotowuje się zdarzenia zaistniałe w czasie pełnienia dyżuru.15) Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia poza godzinami służbowymi osób upoważnionych, posiadających stosowne zezwolenie. 16) Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia osób upoważnionych do dostępu do stacji bazowych przez operatorów telefonii komórkowej według zawartych umów dzierżawy, 17) Niezwłoczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości, oraz o wszelkich zaistniałych nieprawidłowościach lub zdarzeniach.18) Obsługa zapór drogowych przy parkingu służbowym (umożliwienie wjazdu na teren parkingu tylko samochodom należącym do instytucji, z którymi zawarte są umowy o najem miejsc parkingowych i garaży).19) Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywającego się na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemysłowych umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku, przesyłających nagrania w czasie rzeczywistym.20) Obsługa bramy budowli śmietnikowej.21) Obsługa centrali instalacji sygnalizacyjno-alarmowej p. pożarowej z jednoczesną weryfikacją sygnałów z budynku wg. szczegółowej instrukcji postępowania w tym zakresie.22) Obsługa instalacji antywłamaniowej budynku polegającą na rozbrojeniu systemu na rozpoczęcie pracy i uzbrojeniu instalacji na zakończenie pracy - zgodnie z otrzymaną instrukcją wewnętrzną.23) Odpowiednie reagowanie na dostrzeżone zagrożenia pożarowe, 24) Wezwanie Państwowej Straży Pożarnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia pożarowego – oraz osób wskazanych przez Zamawiającego i dyrektorów poszczególnych instytucji. Do czasu przybycia straży, po godzinach pracy przygotować klucze do otwarcia drzwi pomiędzy przedsionkami p. pożarowymi, a poszczególnymi kondygnacjami. Po przybyciu straży pożarnej wskazać miejsce pożaru lub kondygnację na której wygenerowany został alarm pożarowy przez SAP oraz łącze hydrantu znajdujące się na ścianie frontowej od strony ul. Karłowicza (strona południowa),25) Zapewnienie środków łączności oraz wsparcia patrolu interwencyjnego, 26) Sprzątanie terenu przyległego do budynku, ciągów komunikacyjnych o pow. 254 m2 (od strony wschodniej i strony zachodniej wzdłuż budynku do placu wewnętrznego przyobiektowego) polegające na: codziennym zamiataniu ciągów pieszych, pochylni dla osób niepełnosprawnych usuwaniu śniegu, lodu, posypywaniu śliskiej nawierzchni materiałami uszorstniającymi w obrębie posesji.27) Zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu.28) Niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu, 29) Podejmowanie innych czynności wyżej nieokreślonych, a niezbędnych do prawidłowego realizowania ochrony osób i mienia w obiekcie Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usługi i obowiązki Wykonawcy opisane są w Załączniku nr 1 do SWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 600,00 złotych (słownie: sześćset i 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w BankuPKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Usługa dozoru mienia i obiektu położonego w Lublinie przy ul. Karłow

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-06-19