Order Newsletter: 150904 Position: (oferta nr 3674043)
I.1) Name and address: Gmina Turawa Opolska 39C 46-045 Turawa opolskie tel. +48774212012 REGON 531413320 www.turawa.pl
I.2) Type of contracting:
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń hali widowiskowo – sportowej dla potrzeb ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń hali widowiskowo – sportowej dla potrzeb ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie.Zakres prac obejmuje w szczególności:1) Roboty budowlane i wykończeniowe:a) Rozbiórkib) Roboty murarskie, tynkarskie i naprawa posadzekc) Montaż stolarki okiennej i drzwiowejd) Sufitye) Ścianyf) Posadzki2) Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne:a) Instalacja wody zimnej b) Instalacja wody ciepłej i cyrkulacjic) Instalacja p. pożarowad) Instalacje kanalizacji sanitarneje) Instalacja C.O.f) Wentylacja mechanicznag) Klimatyzacja3) Roboty instalacyjne elektryczne:a) Przyłącze elektryczneb) Instalacja wewnętrznac) Instalacja alarmowa przeciwpożarowad) Instalacja przyzywowae) Badania i pomiary instalacji4) UWAGI:a) centralę wentylacyjną należy zasilić z układu pomiarowego ośrodka zdrowia,b) sterowanie centrali przenieść piętro niżej, do ośrodka zdrowia,c) rezygnuje się z podgrzewaczy wody – instalacja jest gotowa, opomiarowana,d) instalacja CO podłączona do istniejącego pieca, pozostaje jedynie wykonać opomiarowanie,e) dokumentacja powykonawcza hali sportowej dostępna jest na miejscu. 5) Należy się z nią zapoznać, aby zachować jak najwięcej istniejącej instalacji.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacja techniczna, STWiOR oraz istotne postanowienia umowy.3. Wizja lokalna:1) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.2) Zamawiający wymaga i umożliwia dokonanie wizji lokalnej - w tym celu należy się skontaktować z Kierownikiem Referatu Budownictwa – Panią Aleksandrą Kansy - Grzesik 77 4212012 w.114
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr rachunku: 18 8897 0004 2001 0016 3819 0002z adnotacją „Wadium – BU.271.2.2023.2.AKG”Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręc
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information
IV.3.5) The term tying with offer: 2023-04-10