Remont drogi gminnej Nr 113577R, dz. nr ewid. 1779 w km 0+000 - 0+301 oraz dz. nr ewid. 1780 w km 0+310 -1+697 w m. Pielgrzymka

Order Newsletter: 150882 Position: (oferta nr 3674026)

Client
Gmina Osiek Jasielski
State
podkarpackie
Address
38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski 112
Phone
134 420 005
Fax
(013) 442 00 05
www
www.osiekjasielski.biuletyn.net
E-Mail
gmina@osiekjasielski.pl
Created
2023-03-24

Gmina Osiek Jasielski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Osiek Jasielski Osiek Jasielski 112 38-223 Osiek Jasielski podkarpackie tel. 134 420 005 fax. (013) 442 00 05 REGON 370440360 www.osiekjasielski.biuletyn.net

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont drogi gminnej Nr 113577R, dz. nr ewid. 1779 w km 0+000 - 0+301 oraz dz. nr ewid. 1780 w km 0+310 -1+697 w m. Pielgrzymka

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej Nr 113577R, dz. nr ewid. 1779 w km 0+000 - 0+301 oraz dz. nr ewid. 1780 w km 0+310 -1+697 w m. Pielgrzymka.2. Projektowany remont drogi gminnej Nr 113577R w miejscowości Pielgrzymka, gm. Osiek Jasielski, obejmuje dwa połączone z sobą odcinki, tj. odcinek o długości 301 m, w km 0+000 – 0+310, urządzony na dz. nr ewid. 1779 oraz odcinek o długości 1387 m, w km 0+310 – 1+697 m, usytuowany na dz. nr ewid. 1780. Zakres projektowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego powiązany jest z doprowadzeniem istniejących techniczno – użytkowych parametrów drogi do odpowiadających klasie L, z kategorią obciążenia ruchem KR2, zgodnych z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016. 124 ze zm.). Na całej długości projektowanego remontu drogi szerokość jezdni pozostanie ujednolicona do 5,00 m, a szerokość utwardzonych obustronnych poboczy drogowych wynosić będzie 0,30 m.3. Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:1) Dokumentacja projektowa – zał. Nr 4a2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. Nr 4b3) Przedmiar robót – zał. Nr 4cPrzedmiar robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotemzamówienia i ma charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będzie stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. 6. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.7. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233220-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-04-12