Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.

Order Newsletter: 150837 Position: (oferta nr 3674014)

Client
Gmina Środa Śląska
State
dolnośląskie
Address
55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
E-Mail
um@srodaslaska.pl
Created
2023-03-24

Gmina Środa Śląska

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Środa Śląska Plac Wolności 5 55-300 Środa Śląska dolnośląskie REGON 931935069

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: CZĘŚĆ 1a) oczyszczanie chodników, placów, parkingów oraz jezdni w okresie 33 dni od dnia 01.04.2022 r. zgodnie z załącznikami Nr 1-4, opróżnienie koszy ulicznych, pełnienie dyżuru sprzątania miasta orazb) sprzątanie luzu śmieciowego oraz opróżnianie koszy ulicznych w soboty, niedziele i dni świąteczne w okresie 33 dni od dnia 01.04.2022 r., zgodnie z załącznikiem Nr 6.2.1.1.Zakres rzeczowy dla Części 12.1.1.1 Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘŚCI 1 a) składa się:1. Oczyszczanie chodników, placów i parkingów, które polega na:• ręcznym lub mechanicznym usunięciu zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej powierzchni chodników (wraz z nawierzchnią dojść dla pieszych) parkingów i placów,• ręcznym oczyszczaniu chodników, parkingów, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki. Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczenia za pomocą odkurzacza,• ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),• mechanicznym, ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy z całej powierzchni chodników, placów i parkingów (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),• pieleniu, przycinaniu trawy i odrostów drzew rosnących w obrębie w chodników• usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło,, plastik, odchody, piasek itp.) za pomocą odkurzacza2. Oczyszczanie jezdni, które polega na:• usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej szerokości pasa jezdni łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz z zatokami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami,• ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),• ręcznym oczyszczaniu ulic, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczenia za pomocą odkurzacza,• usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastik, odchody, piasek itp.) za pomocą odkurzacza3. Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników, placów, parkingów oraz jezdni odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem (załączniki Nr 1-4).4. Oczyszczanie mechaniczne i ręczne jezdni, chodników, placów oraz parkingów zgodnie z załącznikami Nr 1-4 winno zakończyć się do godz. 16:00.5. Pełnienie dyżuru sprzątania miasta w obrębie ulic oczyszczanych zgodnie z załącznikami Nr 1-4, w godz. 8.00 do 16:00 polegającym na zbieraniu luzu śmieciowego (liście, woreczki, śmieci, pety, psie odchody, szkło, puszki, butelki plastikowe itp.).6. Opróżnianie koszy ulicznych winno się odbywać stale od poniedziałku do piątku, tak aby nie dopuścić do ich przepełnienia nieczystościami, w okresie od maja do września - od godziny 6:00 do 20:00, od października do marca od 6:00 do 16:00. Wykaz aktualnych koszy znajduję się w załączniku nr 1 tabela 3a i 3b, zał.2 tabela 3a i 3b, zał. 3 tabela 3a i 3b, zał. 4 tabela 2a i 2b.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało co najmniej dwukrotnie w miesiącu oczyszczenie daszków koszy ulicznych na mokro (użycie środka dezynfekującego).7. Zamawiający dopuszcza użycie dmuchawy wyłącznie z jednoczesnym użyciem innego sprzętu – zamiatarki, nie wcześniej niż od godziny 6:00. Wykonawca zobowiązany jest do użycia dmuchawy, w taki sposób, aby zanieczyszczenia nie zostały zamiatane pod zieleń miejską (krzaki, drzewa, żywopłoty itd.) oraz w sposób zapobiegający zanieczyszczeniom przyległych nieruchomości i parkujących samochodów.8. Usuwanie zanieczyszczeń powstałych na wskutek zdarzenia drogowego w terminie 2 godz. od zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną na adres e-mailowy Wykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90610000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information