Dostawa i montaż hali pneumatyczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol

Order Newsletter: 87424 Position: (oferta nr 3656774)

Client
GMINA ANDRESPOL
State
łódzkie
Address
95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
www
https://www.bip.andrespol.pl/
E-Mail
zamowienia@andrespol.pl
Created
2023-02-08

GMINA ANDRESPOL

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA ANDRESPOL ul. Rokicińska 126 95-020 Andrespol łódzkie REGON 472057744 https://www.bip.andrespol.pl/

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa i montaż hali pneumatyczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:1) Wykonanie robót budowlano - montażowych kompletnej hali pneumatyczej nad pełnowymiarowym boiskiem piłkarskim, zlokalizowanym przy ul. Błotnistej w Wiśniowej Górze. 2) Montaż i uruchomienie infrastruktury towarzyszącej i urządzeń kompletnej hali pneumatycznej.3) Uzyskanie pozytywnego stanowiska Państwowej Straży Pożarnej w zakresie użytkowania obiektu.2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:1) Wykonanie robót budowlano - montażowych kompletnej hali pneumatyczej o wymiarach (dł, szer, wys.) 116,00x75,00x18m pełnowymiarowego boiska sportowego, składającej się w szczególności z: a. Systemu powłok - powłoka zadaszenia wykonana z podwójnej membrany, pomiędzy które wtłaczane będzie powietrze w sposób ciągły. W momencie ogrzewania hali, w przestrzeń pomiędzy powłokami wtłaczane będzie ciepłe powietrze co zapewni odpowiednią izolację termiczną. Z tego powodu ciśnienie pomiędzy powłokami musi zapewniać ich trwałą separację. Włóknina nośna poliestrowa pokryta obustronnie elastycznym PCV, przepuszczająca światło, posiadająca stabilizatory UV, zabezpieczona przed grzybieniem. Powłoka musi posiadać atest trudnopalności dla klasy min. B-s2, d0 według Polskiej Normy PN-EN 13501.Szczegółowe wymagania techniczne dla powłok określone zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.System powłok o przedziałach parametrowych wskazanych w projekcie wykonawczym ma istotny wpływ na wytrzymałość konstrukcji hali i jej statykę. Zmiana określonych wartości może spowodować zmianę stabilności konstrukcji hali, obniżoną wytrzymałość powłok. Jakakolwiek zmiana wartości przedziałowych wymaga zgody Zamawiającego.Powłoka musi być dodatkowo wyposażona w:- rękaw do drzwi ewakuacyjnych – min 4 sztuki,- rękaw do drzwi głównych – 1 sztuka,- rękaw do drzwi serwisowych – 1 sztuka,- rękawy (rury) o systemu grzewczo nadmuchowego i awaryjnego – 1 komplet.b. Drzwi głównych, awaryjnych oraz bramy serwisowej- Drzwi główne - wejście/wyjście - podwójne, lub dwie pary - drzwi obrotowe – 1 sztuka Blok drzwi głównych z dwiema parami drzwi, obrotowe o wymiarach 1,80 x 1,80 x 2,0 m z trzema lub czterema skrzydłami, elementy nośne konstrukcji pokryte farba antykorozyjną, szyba wykonana ze sztucznego, bezpiecznego szkła. Drzwi wykonane z blachy stalowej.- Drzwi awaryjne – min. 4 sztuki. Drzwi ewakuacyjne – min. 0,9 x 2,0 m jednoskrzydłowe, elementy nośne konstrukcji pokryte farbą antykorozyjną. Drzwi wykonane z blachy stalowej. Drzwi wyposażone w klamki przeciwpaniczne.- Brama serwisowa – min. 2,4 x 3,0 m dwuskrzydłowa, elementy nośne konstrukcji pokryte farbą antykorozyjną, kolor zielony. Drzwi wykonane z blachy stalowej. Drzwi wyposażone w klamki i zamknięcie na klucz.c. System mocowania – składający się z kompletu rękawów mocujących powłokę szczelnie i stabilnie po obwodzie hali oraz kompletu rur mocujących na pełnym obwodzie (bez przerw np. na drzwi). System fartuchów na stałe zgrzanych z powłoką pozwalających uszczelnić powłokę hali przy gruncie.d. Instalacji elektrycznych- oświetlenia wewnętrznego hali - oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego- ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy opis oraz technologia robót określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.e. Systemu grzewczo - nadmuchowego z zasilaniem awaryjnymSystem składający się z: - pieca nadmuchowego głównego z jednostką awaryjną do awaryjnego podtrzymania ciśnienia - pieca nadmuchowego wspomagającego w czasie bardzo niskich temperatur. Urządzenia zasilane olejem opałowym ze zbiornika o pojemności 5 000l.Urządzenia wolnostojące niewymagające instalowania w pomieszczeniach.System grzewczo-nadmuchowy musi zapewnić wytworzenie oraz utrzymanie ciśnienia i temperatury wewnątrz hali pneumatycznej. Wymagane ciśnienie w hali na poziomie ok. 150-280 Pa. Autonomia nadmuchu awaryjnego min. 24 h.Parametry techniczne systemu grzewczo-nadmuchowego (nagrzewnica główna) oraz parametry techniczne nagrzewnicy wspomagającej określone zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.f. Zbiornika na olej opałowy Zbiornik systemowy, dwupłaszczowy o pojemności 5000 l. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył olej opałowy w ilości pozwalającej na min. 24 godzinną pracę rozruchową - pieca nadmuchowego głównego i awaryjnego oraz pieca nadmuchowego podtrzymującego temperaturę.g. Konstrukcja powłoki balonu powinna być wyposażona w elementy umożliwiające montaż do jego kopuły piłkochytów pozwalających na podział istniejącego boiska na trzy mniejsze boiska.h. Pod kątem wymagań przeciwpożarowych dla budynków tymczasowych rozwiązania powinny być zgodne z §288 i §289 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022r. poz. 1225). 2) Budowę systemu kotwienia hali (kotwy wraz z systemem zabezpieczającym). Szczegółowy opis oraz parametry techniczne opisane zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.3) Wykonanie utwardzeń z betonu wylewanego dla montażu drzwi ewakuacyjnych, obrotowych, bramy hali pneumatycznej, pieców i zbiornika na olej opałowy.4) Dostawę wózków służących do przewożenia całej zdemontowanej powłoki pneumatycznej w ilości zapewniającej przewiezienie powłoki, o co najmniej dwóch kołach skrętnych, każdy.5) Dostawę i montaż piłkochwytów o minimalnej wysokości 6m, pozwalających na podział boiska na 3 mniejsze.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 11 do nr 13 włącznie:1) Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa 2) Załącznik nr 12 – Specyfikacja techniczna 3) Załącznik nr 13 - Przedmiar robót4. Zamawiający nie będzie dopuszczał przebywania w hali jednocześnie więcej niż 50 osób niebędących stałymi użytkownikami obiektu. 5. Przedmiotowe prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie – boisku treningowym. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości dostępu do boiska i korzystania z obiektu w wymiarze minimum połowy czasu realizacji przedmiotowego zamówienia. Okres dostępu i korzystania z boiska ustalony zostanie na podstawie harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego.6. Istniejące pełnowymiarowe boisko sportowe jest ogrodzone i wzdłuż niego wykonana jest opaska z kostki betonowej oraz linia energetyczna niskiego napięcia. W przypadku uszkodzenia istniejącej infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy szkód na własny koszt. Z uwagi na zakres prowadzonych prac ziemnych oraz przewidzianych kolizji istnieje ryzyko możliwości uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany będzie wykonać oraz przedstawić protokoły z pomiarów zastanej infrastruktury elektrycznej boiska w obrębie wykonywanych prac.7. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany będzie do wykonania pomiarów mocy biernej, na podstawie których w jego zakresie jest dobranie odpowiednich urządzeń kompensacyjnych (kompensacji mocy biernej pobieranej przez urządzenia nadmuchowe i oświetleniowe). Urządzenia kompensacyjne należy zabudować w obudowie wolnostojącej IP-45, w wykonaniu do pracy na zewnątrz cos fi po kondensacji ≥0,96.8. Wszystkie rozdzielnice elektryczne należy wyposażyć w systemowe wkładki zamków uniemożliwiające dostęp osób niepowołanych. Rodzaj zamków należy uzgodnić z Zamawiającym. 9. Nie dopuszcza się wjazdu pojazdów mechanicznych na nawierzchnię pełnowymiarowego boiska ze sztucznej trawy.10. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania, uzyskania i przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowego wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, a w szczególności: zaświadczenia i stanowiska właściwych instytucji i organów, niezbędne świadectwa i atesty dotyczące materiałów, wyniki badań, protokoły testów funkcjonalnych, w tym protokoły rozruchu urządzeń i instalacji objętych instrukcjami rozruchu, instrukcje stanowiskowej obsługi i dokumentację techniczno – rozruchową zainstalowanych urządzeń, dokumentację powykonawczą, dokument dla przedmiotowej hali pneumatycznej wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub inny akredytowany instytut budownictwa lub pożarnictwa potwierdzający bezpieczeństwo przeciwpożarowe i ewakuacji osób pomimo braku konstrukcji do awaryjnego podwieszenia powłoki pneumatycznej, dokument z badania min. 10% zainstalowanych kotew potwierdzających wymaganą dla instalowanej hali siłę kotwiącą (lecz nie mniej niż 49 kN).11. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przeprowadzenia pierwszego rozruchu technologicznego hali pneumatycznej (min 24 h podstawowego i 12h awaryjnego) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.12. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego (przez okres dwóch kolejnych sezonów licząc od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) do dwukrotnego zainstalowania (przed rozpoczęciem sezonu zimowego) i dwukrotnego zdemontowania (po sezonie zimowym) hali pneumatycznej. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o konieczności zainstalowania/zdemontowania hali, a Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia montażu/demontażu hali najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania w/w czynności. Powiadomienie każdej ze stron odbywać się będzie na piśmie lub drogą elektroniczną. Każde zlecenie usługi montażu i demontażu na koszt Zamawiającego (innemu podmiotowi lub wykonanie bezpośrednio siłami Zamawiającego) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji. (...) 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w Dziale V SWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45212225-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 15 000 złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 65 8781 0006 0000 0130 2000 0130.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-02-24