Order Newsletter: 87365 Position: (oferta nr 3656760)
I.1) Name and address: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH ul. Gen. Józefa Hallera 1 83-300 Kartuzy pomorskie REGON 000527546 www.kartuzy.pl
I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup oleju napędowego oraz etyliny Pb95 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kartuzach
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy.2. Zamawiający wymaga aby przynajmniej jedna stacja paliw Wykonawcy zlokalizowana była nie dalej niż 5,0 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zweryfikuje odległość stacji paliw, wskazanej przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia), od swojej siedziby na podstawie Mapy Google.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez Wykonawcę posiadającego aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem – zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1385 z późn. zm). Zamawiający zweryfikuje, czy wykonawca posiada aktualną koncesję, na podstawie bazy przedsiębiorstw posiadających koncesję prowadzoną przez Urząd Regulacji Energetyki.4. Szacunkowa ilość zamówienia:1) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 20 500 litrów, 2) olej napędowy ON – 45 000 litrów.Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres ok. 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych powyżej, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.5. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy maksymalnie o 30 % wartości umowy,2) zmiany ilości materiałów w poszczególnych asortymentach przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 24611100-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information