Dowóz uczniów oraz dzieci w roku 2023 do Publicznej Szkoły Podstawowej z Klasami Sportowymi im. Jana Kochanowskiego w Wieniawie oraz Przedszkola Publicznego w Wieniawie

Order Newsletter: 87373 Position: (oferta nr 3656754)

Client
GMINA WIENIAWA
State
mazowieckie
Address
26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego 88
Phone
48 6730001
Fax
48 3777307
E-Mail
sekretariat@gminawieniawa.pl
Created
2023-02-08

GMINA WIENIAWA

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA WIENIAWA ul. Kochanowskiego 88 26-432 Wieniawa mazowieckie tel. 48 6730001 fax. 48 3777307 REGON 670224048

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dowóz uczniów oraz dzieci w roku 2023 do Publicznej Szkoły Podstawowej z Klasami Sportowymi im. Jana Kochanowskiego w Wieniawie oraz Przedszkola Publicznego w Wieniawie

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie 362 dzieci (uczniów oraz dzieci przedszkolnych) do Publicznej Szkoły Podstawowej z Klasami Sportowymi im. Jana Kochanowskiego w Wieniawie oraz Przedszkola Publicznego w Wieniawie Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2023r. do dnia 31 grudnia 2023r.Szacunkowa liczba dni nauki szkolnej w czasie trwania umowy – 194 dniSzacunkowa dzienna liczba kilometrów obejmująca dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych– 395 kmTrasa przewozu może ulec zmianie w związku ze zmianą liczby dowożonych uczniów lub ze zmianą miejsca zamieszkania co zostanie odzwierciedlone w zmienionym harmonogramie.Harmonogram dowozu i odwozu będzie odbywał się zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.Liczba osób objętych dowozem może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiana w liczbie osób objętych dowozem nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę. 1.2. Na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni pojazd odpowiedni do liczby przewożonych uczniów i ich opiekunów wraz z kierowcą, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób (liczba miejsc siedzących musi odpowiadać liczbie przewożonych uczniów i ich opiekunów na poszczególnej trasie). Wszystkie miejsca siedzące muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.1.3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 1.4. Pojazdy, którymi wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, muszą posiadać tablice umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu informujące o przewozie uczniów. Pojazdy te powinny posiadać gaśnicę, apteczkę pierwszej pomocy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za pracowników, którymi będzie dysponował przy realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiąże się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców przewożących uczniów oraz ich opiekunów. 1.6. Opiekunów przewożonych uczniów zapewnia Wykonawca. 1.7. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i ich opiekunów na całej trasie przewozu. Wykonawca zobowiązany będzie również do zawarcia właściwych umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla przewożonych uczniów i ich opiekunów. Pojazdy, które Wykonawca skieruje do wykonywania przedmiotu zamówienia były wyprodukowane nie wcześniej niż przed 1994 rokiem.1.8. Pojazdy, którymi wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia muszą być technicznie sprawne, posiadać pozytywne i aktualne badania techniczne oraz odpowiadać odpowiednim przepisom, w szczególności o ruchu drogowym. Pojazdy, o których mowa w trakcie przewozu uczniów muszą być wysprzątane. Pożądane jest także, aby posiadały sprawną klimatyzację i radio. W okresie zimowym wymaga się, aby pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne. Kierowcy, którzy bezpośrednio będą odpowiadać za bezpieczeństwo i dowóz uczniów do szkół, będą zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz wysokiej kultury osobistej, a także będą odpowiedzialni za higienę i porządek w autokarze. 1.9. W razie awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć pojazd zastępczy.1.10. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego informowania zamawiającego o wszelkich przeszkodach w wykonaniu przedmiotu zamówienia, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną. 1.11. W przypadku powzięcia przez zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, zagraża bezpieczeństwu przewożonych uczniów wraz i ich opiekunów lub nie jest należycie utrzymana czystość i porządek w pojeździe, wykonawca zobowiązany będzie wymienić pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdów podstawowych, dokona oględzin pojazdu, koniecznych napraw lub jego wysprzątania. 1.12. Zamawiający w przypadku nie należytego wykonywania przez wykonawcę przedmiotu zamówienia naliczy wykonawcy kary umowne, o których mowa w projekcie umowy tj. załączniku nr 8 do SWZ. W razie uzasadnionej konieczności, mając na względzie bezpieczeństwo przewożonych uczniów i ich opiekunów, zamawiający w celu wyeliminowania zagrożenia (zwłaszcza w zakresie sprawności technicznej pojazdu) będzie miał prawo powiadomienia odpowiednich służb, w szczególności policji ruchu drogowego i inspekcji transportu ruchu drogowego. 1.13. Zamawiający dopuszcza incydentalne zmiany godzin dowozów uczniów, wynikające z organizacji roku szkolnego. O każdych incydentalnych zmianach w organizacji transportu dla uczniów zamawiający poinformuje wykonawcę min. 4 dni przed planowaną zmianą.1.14. W roku 2023 szacunkowa liczba dzieci korzystających z usługi – 362 dzieci. Podana liczba może ulec zmianie, szczególnie w przypadku wystąpienia w trakcie danego miesiąca trwania umowy nadzwyczajnych okoliczności, wywołanych siłą wyższą, w szczególności takich jak wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, które to okoliczności będą powodowały konieczność wstrzymania wykonywania świadczenia usług przewozowych, świadczonych na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę w sposób określony w projekcje umowy – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ lub też z powodu wprowadzenia zdalnego nauczania w szkołach – wówczas Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania za okres przestoju wynagrodzenia postojowego w wysokości pokrywającej 60% wynagrodzenie pracowników.1.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian tras lub godzin przejazdu w okresie trwania umowy wynikających z organizacji roku szkolnego oraz specyfikacji pracy szkoły. 1.16. W trakcie realizacji usługa może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy.1.17. Uczniowie będą dowożeni i odwożeni do miejsca zamieszkania według obowiązującego planu lekcji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60112000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information