Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.

Order Newsletter: 87282 Position: (oferta nr 3656715)

Client
Gmina Zamość
State
lubelskie
Address
22-400 Zamość, Peowiaków 92
Phone
84 639-29-59
Fax
84 639-23-64
E-Mail
inwestycje@zamosc.org.pl
Created
2023-02-08

Gmina Zamość

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Zamość Peowiaków 92 22-400 Zamość lubelskie tel. 84 639-29-59 fax. 84 639-23-64 REGON 950368724

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 98 % wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja3PGR/2021/1840/PolskiLad.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.”4.2. Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci wodociągowej, którą należy wykonać z rur dwuwarstwowych PE 100RC SDR 11 PN16 (przeznaczonych do układania metodami bez wykopowymi). 4.2.2. Miejsce realizacji inwestycji: Żdanówek, Lipsko, Zarzecze, Gmina Zamość.Lokalizacja infrastruktury sieciowej zgodnie z częścią graficzną opracowania.4.2.3. Zakres zadania - obejmuje wykonanie wodociągu:1) PE100 RC SDR 11 dz 200x18,2 mm, L = 1039,00 m2) PE100 RC SDR 11 dz 160x14,6 mm, L = 1876,00 m3) PE100 RC SDR 11 dz 110x10,0 mm, L = 193,50 m4) PE100 RC SDR 17dz90x5,4mm, L = 20,00 m5) PE100 RC SDR 11 dz 63x5,8 mm, L = 75,00 m6) Hydranty nadziemne DN80 - ilość 21 szt.7) montaż prefabrykowanej komory wodomierzowej o wymiarze w rzucie 3,60mx1,5 m8) montaż na istniejącej sieci wodociągowej prefabrykowanej studni o średnicy DN 1500 mm9) przejścia siecią wodociągową w pasach drogowych oraz pod ciekiem wodnym 4.2.4.Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy przyłączy wodociągowych.4.2.5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.4.2.6. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 4.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy (koszty poniższych elementów muszą być wycenione w całości zadania i nie podlegają odrębnej zapłacie): Sporządzenie w formie pisemnej harmonogramu rzeczowo-finansowego, obejmującego całość przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być pro-wadzone zgodnie z wymogami i zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa w tym m.in. prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisami prawa dotyczącymi wymagań stawianych dla użytych materiałów budowlanych,Wykonawca ponosi wszelkie koszty: robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem, wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,  poniesienie opłaty za zajęcie pasa drogowego,przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu uzupełnionego oświadczenia kierownika budowy o rozpoczęciu budowy wraz z załącznikami,przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego właściwe oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego, zapewnienie obsługi geodezyjnej, wytyczenie trasy sieci wodociągowej, wykonanie szkicu wytyczenia (3 egz.), wykonanie inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowej (7 egz.),opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia w odpowiednich organach projektów czasowej organizacji ruchu,uzyskanie zezwolenia w odpowiednich organach na prowadzenie robót w pasach drogowych. informowanie (we własnym zakresie i na własny koszt) wszelkich zarządców sieci o rozpoczęciu prac i uzgadnianie z nimi sposobu zabezpieczenia tych sieci oraz uzyskanie zgód na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi - jeżeli wystąpi taka konieczność w trakcie wykonywania robót.w trakcie wykonywania wykopów zwracanie szczególnej uwagi na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne (w miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia, roboty ziemne i montażowe w miejscach skrzyżowań z istniejącą infra-strukturą podziemną należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem użytkownika/właściciela uzbrojenia, w przypadku uszkodzeń z winy Wykonawcy - Wykonawca naprawi je na własny koszt),zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, SWZ oraz dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem budowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wniosek w sprawie wydania oceny higienicznej na materiały użyte do budowy sieci wodociągowej.  posiadanie w odniesieniu do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje własności użytkowych, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości), uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego, dotyczących realizacji przedmiotu umowy oraz stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,prowadzenie dokumentacji budowy,niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o:• wykrytych wadach dokumentacji projektowej,• wszelkich okolicznościach ujawnionych w toku robót, które mogą mieć wpływ na terminową i zgodną z dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, realizację przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych,zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na placu budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy,zabezpieczenie we własnym zakresie energii elektrycznej, jak również wody oraz ponie-sienie kosztów z tym związanych. W przypadku korzystania - w przypadku, gdy taka możliwość istnieje - z dostępu do mediów należących, bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie obciążony kosztami zużytej energii (kWh) i pobranej wody (m3) na podstawie odczytów z założonych przez Wykonawcę podliczników. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest nowa inwestycja i konieczność zamontowania liczników, Wykonawca zostanie obciążony opłatami zarówno za pobraną energię i wodę, jak też związanymi z tym opłatami dystrybucyjnymi. Chęć korzystania z mediów należących bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, należy zgłosić Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia tj. przed przekazaniem placu budowy, wykonanie czynności objętych zakresem umowy zgodnie z wymaganiami przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP, ppoż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska oraz zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia, pokrycie kosztów związanych z urządzeniem i organizacją zaplecza dla potrzeb budowy oraz zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy, których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych, odprowadzenie wód i zagospodarowanie ich we własnym zakresie i na własny koszt, w przypadku ewentualnego wystąpienia wód podskórnych uniemożliwiających prowadzenie robót, bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych robót nieobjętych dokumentacją projektową, zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru. W przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca dokona odkrywek i poniesie ich koszt, usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady, utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót pozostawienie terenu czystego i nadającego się do użytkowania, doprowadzenie terenu robót oraz jego sąsiedztwa do ich stanu pierwotnego, utrzymanie czystości dróg (po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały) oraz posesji/działek w miejscach, na których będą prowadzone roboty budowlane, prowadzenie systematycznych prac porządkowych w czasie realizacji robót oraz uporządkowanie placu budowy każdego dnia po zakończeniu robót, zorganizowanie placu budowy w sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie nie-możliwe ze względów technologicznych. O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego oraz mieszkańców przyległych do drogi posesji z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.  każdorazowo Wykonawca poinformuje Zamawiającego nie później niż na 3 dni robocze przed ich podjęciem - o działaniach, których podjęcie może spowodować utrudnienia dla społeczności lokalnej, takich jak: przekładanie, odcięcie lub zamknięcie dróg, wodociągów, kanalizacji, elektryczności, gazu lub innych mediów użyteczności publicznej, tym-czasowa zmiana organizacji ruchu, transporty ponadnormatywne. Więcej informacji w Rozdziale 4.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45231300-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information