Order Newsletter: 87283 Position: (oferta nr 3656714)
I.1) Name and address: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów podkarpackie REGON 000650614
I.2) Type of contracting:
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup i dostawa żywności dla stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2023 r. 1.Produkty mleczarskie, 2. Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze, miód i inne.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia dotycząca nabiału. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania. Realizacja dostawy w godzinach 4.00 - 5.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia (pisemnie lub poczta elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Cechy wykluczające dla produktów mleczarskich: gorzki lub mocno kwaśny smak, stęchły zapach, pleśń, barwa nieodpowiednia, uszkodzenia opakowań (zniekształcone, zgniecione, rozerwane, zabrudzone).w momencie dostawy mleko i produkty mleczne nie mogą mieć terminu ważności krótszego niż 2/3 daty ważności przydatności do spożycia. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – czas reakcji).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części 1 stanowiący załącznik do SWZ, dostępny w oddzielnym pliku 2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - wspólny dla obu częściPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz miodu w ilości i o jakości wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia dotycząca różnych produktów spożywczych oraz miodu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania. Realizacja dostawy po zamówieniu w godzinach 6:30 -8:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia (pisemnie lub poczta elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. W momencie dostawy towar nie może mieć terminu przydatności krótszego niż 2/3 daty ważności przydatności do spożycia. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – czas reakcji)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części 2 stanowiący załącznik do SWZ, dostępny w oddzielnym pliku 2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - wspólny dla obu części
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15500000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information
IV.3.5) The term tying with offer: 2023-02-16