Order Newsletter: 76581 Position: (oferta nr 3654234)
I.1) Name and address: Przedszkole nr 2 Osiedle Stefana Batorego 19 64-300 Nowy Tomyśl wielkopolskie tel. 61 44 22 681 fax. 61 44 22 681 REGON 301614232 plastusioweosiedle.pl
I.2) Type of contracting:
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 „ Plastusiowe Osiedle” w Nowym Tomyślu
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Część nr 1 – Warzywa – mrożonki Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mrożonek. Dostawa mrożonek- warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 ACzęść nr 2 – Warzywa i owoce świeżePrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy świeżych warzyw i owoców. Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy min. 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 09.00.Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 BCzęść nr 3 – Produkty ogólnospożywczePrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy produktów ogólnospożywczych.Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 – 3 razy w tygodniu.Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 CCzęść nr 4 – Mięso i wędliny wieprzowePrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mięsa i wędlin wieprzowych. Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 09:00. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 DCzęść nr 5 – Jaja Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 5 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy jaj. Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 ECzęść nr 6 – Ryby i mrożonki Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 6 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy ryb i mrożonek. Dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 FCzęść nr 7 – Pieczywo i wyroby cukierniczePrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 7 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 5 razy w tygodniu.Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 GCzęść nr 8 – Mleko i produkty mleczarskie Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 8 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mleka i wyrobów mleczarskich. Dostawa mleka i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 5 razy w tygodniu.Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 HCzęść nr 9 – Drób Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 9 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy drobiu Dostawa drobiu i wołowiny odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 09:00. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 2 I
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15800000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information
IV.3.5) The term tying with offer: 2023-02-10