„Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym pałacu w Kiełczynie” realizowanego w ramach zadania: „Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Kiełczyn”

Order Newsletter: 76533 Position: (oferta nr 3654219)

Client
GMINA DZIERŻONIÓW
State
dolnośląskie
Address
58-200 Dzierżoniów, PIASTOWSKA 1
E-Mail
sekretariat@ug.dzierzoniow.pl
Created
2023-02-01

GMINA DZIERŻONIÓW

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA DZIERŻONIÓW PIASTOWSKA 1 58-200 Dzierżoniów dolnośląskie REGON 890717875

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym pałacu w Kiełczynie” realizowanego w ramach zadania: „Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Kiełczyn”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest kontynuacja robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu wokół pałacu w Kiełczynie 13, polegających w szczególności na:- wykonaniu miejsc postojowych wzdłuż drogi (piasek, pospółka, kostka granitowa – materiał powierzony przez Zamawiającego);- wykonaniu uliczki wewnętrznej wzdłuż pałacu wraz z dojściami, chodniczkami, placem pod wiatą śmietnikową (piasek, pospółka – materiał powierzony przez Zamawiającego);- wykonaniu odwodnienia ww. elementów (drenaż odwadniający, 3 wpusty uliczne) ok.75 m;- nadbudowie istniejącej, odkopanej studni DN1200 zlokalizowanej za pałacem (z gotowych elementów kamiennych), nadbudowa ponad teren 0,5 m z zabezpieczeniem kratą z grubych prętów;- dostawie i montażu obiektów małej architektury stylizowanych z uwagi na pałacowy charakter obiektu: m.in. przenośnych ławek parkowych, stojaka na rowery, koszy na śmieci na podstawie betonowej, tablicy kredowej - (zakup po akceptacji Konserwatora zabytków i Zamawiającego);- wywóz i utylizacja urobku. 2) Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 84/1, obręb 0002 Kiełczyn, Gmina Dzierżoniów, wpis do rejestru zabytków nr A/4244/767 z dnia 30 września 1960r.3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają postanowienia SWZ oraz:a) projekt budowlany wykonany przez firmę BEST PROJEKT Kordian Morawski, ul. Groszowicka 21A, 45 -517 Opole wraz z pozwoleniem na budowę nr 429/2016 z dnia 06.06.2016r.;b) Program prac konserwatorskich z września 2015r.;c) Decyzja nr 455/2016 z dnia 04.05.2016r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu zmieniona decyzją nr 521/2018 z 25.04.2018r. oraz decyzją nr 1305/2020 z dnia 18.10.2021r.;d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia;e) Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;f) Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy;g) szkice i rysunki pomocnicze.4) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:a) urządzenia terenu budowy, wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia wyremontowanej części pałacu oraz przed użytkownikami pobliskiego placu zabaw we wsi Kiełczyn;c) uzyskania pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie badań archeologicznych przed przystąpieniem do robót w terenie.d) w uzasadnionym przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji zajęcia pasa drogowego i ponoszenia wszystkich związanych z tym opłat;e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego;f) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, które miały miejsce w toku realizacji robót;g) wycinki wszystkich drzew i krzewów kolidujących z planowanymi robotami oraz uzyskanie wymaganych w tym zakresie zgód i pozwoleń;h) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających;i) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie przedmiotu umowy, bieżącą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną (3 egzemplarze);j) zabezpieczenia i wznowienia istniejącej osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową;k) zabezpieczenia i wznowienia istniejących punktów granicznych narażonych na zniszczenie lub szkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową;l) dokonania uzgodnień, zgłoszeń, oraz uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym protokołów odbioru urządzeń wodociągowych, gazowych i pozostałych (o ile istnieją);m) zapewnienie obsługi archeologicznej;n) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy;o) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ, o ile zaistnieje taka potrzeba;p) ponoszenia opłat za czasowe zajęcia działek i pokrycie wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzeniem ich do stanu pierwotnego w tym opłaty za zajęcie pasa drogi powiatowej;q) regulacja wszelkich urządzeń obcych w pasie realizowanej drogi w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania;r) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawca;s) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;t) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;u) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej, v) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego;w) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - dwa egzemplarze), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych.x) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz przedstawicielom jednostek współfinansujących zadanie;y) zamontowanie w miejscu wykonania robót tablicy informacyjnej wg wskazań Zamawiającego – tablicę informacyjną dostarczy Zamawiający,z) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - dwa egzemplarze), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45100000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-02-16