Świadczenie usług poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

Order Newsletter: 76481 Position: (oferta nr 3654209)

Client
MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
State
warmińsko-mazurskie
Address
10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2
Phone
+48 895279596
E-Mail
przetargi@muzeum.olsztyn.pl
Created
2023-02-01

MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

Section I - The contracting

I.1) Name and address: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE ul. Zamkowa 2 10-074 Olsztyn warmińsko-mazurskie tel. +48 895279596 REGON 510989163

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) część 1 - druki „muzealne” i projektowe - przedmiot obejmuje w szczególności:a) kartki pamiątkowe (EOG) – 12 000 egz.,b) karnet (EOG) - dodawany do paragonu - 100 000 egz.,c) zaproszenia: (Typ 2E) (EOG) - 500 egz., d) zakładki (EOG) - 1000 egz.,e) zakładki ST (MUZEUM) - 8000 egz., f) kalendarz ścienny (trójdzielny) (MUZEUM) - 350 egz.,g) plakaty (MUZEUM) - 407 egz.,h) plakaty (MUZEUM) - 360 egz.,i) plakaty (EOG) - 330 egz.,j) zaproszenia Typ 2M (MUZEUM) - 2000 egz.,k) zaproszenia Typ 2M/ST (MUZEUM) - 500 egz.,l) zaproszenia Typ 3M (MUZEUM) – 2 250 egz., m) zaproszenia Typ 1M (MUZEUM) – 2 250 egz., n) kartki świąteczne (MUZEUM) - 800 egz., o) ulotka składana (MUZEUM) - 37 500 egz.,p) karnet M - dodawany do paragonu (MUZEUM) - 75 000 egz.,q) ulotki (MUZEUM) - 3 000 egz.,r) brulion inkunabuł (MUZEUM) - 200 egz.,s) katalog wystawy (MUZEUM) - 250 egz.,t) folder 4DLe Open Gate (MUZEUM) - 2000 egz.,u) booklet (MUZEUM) - 100 egz.,v) folder 8 DL 4/2 (EOG) - 3000 egz.,w) mapa A2 (EOG) - 1000 egz.,x) folder 4DL Zigzag (EOG) - 6000 egz.,y) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ - tabela 1, z) asortyment wskazany w lit. a-d, i, v-x jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i współfinasowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”;aa) asortyment wskazany w w lit. e-h, j-u jest finansowany ze środków własnych Zamawiającego.2) część 2 - druki wielkoformatowe: a) lista asortymentu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 5 do SWZ - tabela 2, b) część 2 zamówienia jest finansowania ze środków własnych Zamawiającego,3) część 3 - druki książkowe - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) kalendarz książkowy w ramach projektu EOG3 - 600 egz. - kalendarz jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i współfinasowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”b) książka projektowa - 300 egz., wydawnictwo jest realizowane w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i współfinasowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 3,

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79823000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-02-09