Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026

Order Newsletter: 76260 Position: (oferta nr 3654152)

Client
Gmina Siekierczyn
State
dolnośląskie
Address
59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
Phone
757221778
Fax
756666150
www
www.siekierczyn.pl
E-Mail
zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
Created
2023-02-01

Gmina Siekierczyn

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Siekierczyn Siekierczyn 271 59-818 Siekierczyn dolnośląskie tel. 757221778 fax. 756666150 REGON 230821569 www.siekierczyn.pl

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026:1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych, walutowych) dla Gminy Siekierczyn pod nazwą: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy: - Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy Polskich w Zarębie, ul. Szkolna 2, 59-800 Lubań, - Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, Siekierczyn 200 A, 59-818 Siekierczyn, - Przedszkola w Zarębie, ul. Jana Brzechwy 6, 59-800 Lubań,- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siekierczynie, Siekierczyn 296, 59-818 Siekierczyn.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową.2) Wykonawca zapewni, w każdej formie, realizowanie wpłat na rachunki Zamawiającego,3) Wykonawca nie będzie obciążał opłatami i prowizjami wpłacających gotówkę na rachunki Gminy i jej jednostek organizacyjnych, 4) Wykonawca zapewni: a) realizację wszystkich wypłat gotówkowych w oddziale/filii m.in.: świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, innych wypłat, b) realizację czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych, c) realizację przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej, d) informowanie pisemne o każdorazowej korekcie dokonanej na rachunkach bankowych Zamawiającego,e) wydawanie na pisemne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych, f) możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy; kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po złożeniu przez Zamawiającego wniosku kredytowego, uwzględniającego rzeczywiste kwotowe i czasowe potrzeby Gminy,g) możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach,h) zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej: dostęp do usług przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, i) realizację przelewów zagranicznych, j) uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących oraz pomocniczych wszystkich jednostek objętych niniejszym postępowaniem, k) możliwość generowania (wydruku) wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów, l) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, m) logowanie do systemu z wykorzystaniem weryfikacji dwuetapowej, n) możliwość przygotowania i wysyłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, o) zapewnienie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników, p) w razie awarii naprawę systemu w dni robocze do 24 h od jej zgłoszenia, q) w przypadku braku lub ograniczenia dostępu do systemu, użytkownik systemu może składać dyspozycje płatnicze w formie pisemnej w oddziale, filii lub placówce banku, r) realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), która powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, s) możliwość sporządzania wyciągów bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego z wyszczególnieniem danych, których operacja (np. przelew) dotyczy, t) w ramach abonamentu za użytkowanie bankowości elektronicznej bank zapewni dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników, prawidłową pracę zainstalowanego oprogramowania i dokonywanie wszystkich czynności przy jej użyciu (np. dokonywanie przelewów) bez dodatkowych opłat. Wykonawca dostarczy urządzenia: tokeny, karty, czytniki lub inne urządzenia np. w czasie awarii, zmiany osób upoważnionych, powołania nowych jednostek organizacyjnych) na wniosek Zamawiającego. Czas realizacji nie może przekroczyć trzech dni roboczych od chwili złożenia wniosku. u) w przypadku zmiany systemu finansowo – księgowego, Wykonawca zapewni generowanie plików z systemu bankowości elektronicznej w formacie wystandaryzowanym zapewniającym import do systemu finansowo – księgowego Zamawiającego, v) obsługę płatności masowych w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie generować i prowadzić numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych płatności.Świadczący usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług, o których mowa powyżej w każdej ilości jaka jest niezbędna do prawidłowej obsługi rachunków dla Gminy Siekierczyn i jej jednostek organizacyjnych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66110000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information