„Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ wraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy”

Order Newsletter: 464914 Position: (oferta nr 3637799)

Client
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ
State
mazowieckie
Address
03-719 Warszawa, Jagiellońska 34
Phone
226191913
www
www.szpzlo.pl
E-Mail
ilona.gajewska@szpzlo.pl
Created
2022-11-29

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ Jagiellońska 34 03-719 Warszawa mazowieckie tel. 226191913 REGON 000311415 www.szpzlo.pl

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ wraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest:1) sprzątanie pomieszczeń w jednostkach podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ zlokalizowanych w Warszawie, tj.:a) Centrum Diagnostyczno – Specjalistyczne, ul. Dąbrowszczaków 5A; b) Podstawowa Opieka Zdrowotna ul. Dąbrowszczaków 5A;c) Przychodnia Internistyczno -Specjalistyczna, ul. Radzymińska 101/103;d) Przychodnia Internistyczno -Specjalistyczna, ul. Jagiellońska 34; e) Przychodnia Rodzinna, ul. Otwocka 1;f) Przychodnia Internistyczna, ul. Gilarska 23;g) Budynku Administracji SZPZLO, ul. Jagiellońskiej 34;2) przejęcie pracowników wykonujących usługi czystościowe (sprzątania) zgodnie z art. 231 Kodeksu pracy. a) Wykonawca przejmie wszystkich pracowników (którzy wyrazili na to zgodę) wykonujących dotychczas na rzecz SZPZLO Warszawa Praga-Północ usługi sprzątania. Wykonawca przejmie pracowników jako nowy pracodawca w trybie art. 231 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), a także zgodnie z art. 261 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 845 z późn. zm.) zgodnie z informacją o pracownikach zatrudnionych na stanowiskach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 do SWZ);Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (dalej jako: „OPZ”) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.UWAGA WYKONAWCY!!! WIZJA LOKALNA – obligatoryjny obowiązek jej odbycia1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia;2) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.3) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.4) Zamawiający wprowadzając wymóg odbycia wizji lokalnej informuje, iż w takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 p.z.p.5) Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze wskazanym pracownikiem SZPZLO Warszawa Praga-Północ: Administracja - kontakt: koordynator ds. administracji Mariusz Lis, tel. 600-969-519, (22) 490-98-07, e-mail: mariusz.lis@szpzlo.pl.6) Wizja lokalna może się odbyć, w terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 18.11.2022 r.;7) Zamawiający informuje, że wizja lokalna, będzie mogła się odbywać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:35, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information