„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Leszna”

Order Newsletter: 464997 Position: (oferta nr 3637742)

Client
Miasto Leszno
State
wielkopolskie
Address
64-100 Leszno, Kazimierza Karasia 15
Phone
65 520 62 16
E-Mail
bpw@leszno.pl
Created
2022-11-29

Miasto Leszno

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Leszno Kazimierza Karasia 15 64-100 Leszno wielkopolskie tel. 65 520 62 16 REGON 411050445

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Leszna”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15, 64 – 100 Leszno, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i zagranicą przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów – zgodnie z postanowieniami art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896).2.Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz sporządzenie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz przesyłek rejestrowanych. Wzór zestawień przesyłek pocztowych Strony ustalą przed zawarciem umowy.3. Przez przesyłki pocztowe rozumie się:a) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane tj. przesyłki nadane bez pokwitowania,b) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane tj. przesyłki nadane za pokwitowaniem,c) paczki pocztowe,d) przesyłki kurierskie.4. Zestawienia ilościowe, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału, sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, z przeznaczeniem: oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj oraz znak opłaty.5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż stanowi całość. Jest zamówieniem wartościowo małym, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Próba podziału zamówienia na części mogłaby spowodować wzrost cen za wykonanie przedmiotowego zamówienia oraz problemy organizacyjne z wysyłaniem oraz otrzymywaniem korespondencji przez Zamawiającego. Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się również ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego, związanymi z sortowaniem wysyłanej korespondencji, odbieranej przez poszczególnych Wykonawców. Problemy również by przysparzało, skoordynowanie czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.6. Przedmiot niniejszego zamówienia został opisany w sposób wyczerpujący, z uwzględnieniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego w tym zakresie.7. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno 8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty środowiskowe, wynikające z przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t. j. Dz. U z 2022 r., poz. 1083 ze zm.), na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 64110000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)2.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM „Znak sprawy: OR-A.271.01.2022 i nazwę postępowania. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone jako oryginał

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2022-12-07