Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V.

Order Newsletter: 465004 Position: (oferta nr 3637736)

Client
POWIAT JAROSŁAWSKI
State
podkarpackie
Address
37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
www
https://bip.jaroslawski.pl/
E-Mail
inwest@powiat.jaroslaw.pl
Created
2022-11-29

POWIAT JAROSŁAWSKI

Section I - The contracting

I.1) Name and address: POWIAT JAROSŁAWSKI ul. Jana Pawła II 17 37-500 Jarosław podkarpackie REGON 650900306 https://bip.jaroslawski.pl/

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – ETAP V.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, stanowiących ETAP V realizacji ww. zadania i obejmujących swoim zakresem roboty budowlane oraz prace konserwatorskie i restauratorskie w zakresie konserwacji polichromii na ścianach i sufitach według programu prac konserwatorskich w określonych pomieszczeniach.2. Budynek zlokalizowany w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 16 stycznia 1984 r. jest wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A –707.3. Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje dwa Zadania:1) Zadanie nr 1 – Konserwacja ścian i stropu – polichromie na ścianach i stropach – parter: pomieszczenie nr 011;2) Zadanie nr 2 – Konserwacja ścian i stropu – polichromie na ścianach i stropach – parter: pomieszczenie nr 005 i nr 010 oraz piętro: pomieszczenie nr 109. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych i konserwatorsko - restauratorskich niezbędnych do wykonania w ramach poszczególnych Zadań bieżącego zamówienia określa Dokumentacja projektowo - techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzą:1) Projekt budowlany i wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;2) Dokumentacja konserwatorsko – restauratorska, w tym:a) Opinia konserwatorska z dnia 07. 08. 2018 r., znak: INR-II.5183.135.2018.PG,b) Dokumentacja konserwatorska z dnia 08. 09. 2018 r.,c) Program prac konserwatorskich i restauratorskich z dnia 08. 09. 2018 r.;3) Ekspertyza mykologiczno – budowlana dotycząca zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane dalej również „STWiORB”;5) Decyzje i postanowienia, w tym:a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14 listopada 2018 r. (znak: AB-AAB. 6740.754.2018) – pozwolenie na budowę,b) Postanowienie Starosty Jarosławskiego z dnia 15. 11. 2018 r., znak: AB-AAB. 6740.754.2018, o sprostowaniu błędu w decyzji Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14 listopada 2018 r.,c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22. 10. 2018 r., znak: INR-II.5142.281.2018.PG;d) Postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19. 10. 2018 r., znak: WZ.5595.250.2018.5. Pomimo przyjęcia w Projekcie umowy (Załącznik Nr 8 do SWZ) wynagrodzenia ryczałtowego, w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający udostępnia Wykonawcom w folderze pod nazwą: Załącznik Nr 1 do SWZ ZP.272.23.2022 - Dokumentacja projektowo – techniczna, Przedmiar robót, który należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy mający ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ. 6. Zarówno zakres Przedmiaru robót jak i zawarte w nim obmiary, należy traktować poglądowo, nie mogą one stanowić jedynej podstawy do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego / bieżącego zamówienia, gdyż nie będą one wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa.7. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo – techniczną, o której mowa w ust. 4, a Przedmiarem robót, o którym mowa w ust. 5, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia określa Dokumentacja projektowo – techniczna tj. Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Dokumentacja konserwatorsko – restauratorska, Ekspertyza mykologiczno – budowlana oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe, roboty (prace) objęte Dokumentacją projektowo – techniczną, a nie uwzględnione w Przedmiarze robót. Należy wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania bieżącego zamówienia.8. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania budową / robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;2) zapewni Kierownika prace konserwatorskich i restauratorskich posiadającego odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia konserwatorskie do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi w zakresie konserwacji i restauracji polichromii, zgodne obowiązującymi przepisami prawa lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;3) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;4) w razie wystąpienia konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót budowlanych lub prac konserwatorskich i restauratorskich do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót budowlanych lub prac konserwatorskich i restauratorskich przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.9. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy, tj. wykonane roboty budowlane oraz prace konserwatorskie i restauratorskie, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;2) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji, tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297, z późn. zm.);4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym (Kosztorysach ofertowych), na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information