Remont 4 dróg na terenie gminy Chęciny

Order Newsletter: 251295 Position: (oferta nr 3624626)

Client
GMINA CHĘCINY
State
świętokrzyskie
Address
26-060 Chęciny, pl. 2 Czerwca 4
www
www.checiny.pl
E-Mail
gmina@checiny.pl
Created
2022-07-12

GMINA CHĘCINY

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA CHĘCINY pl. 2 Czerwca 4 26-060 Chęciny świętokrzyskie REGON 291009722 www.checiny.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont 4 dróg na terenie gminy Chęciny

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Remont drogi gminnej w m. Chęciny ul. Długa.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Długa na długości ok. 222m.Charakterystyka robót:Ulica posiadać będzie jezdnię szerokości od 4,2 do 5,3 m. Ulica zostanie ograniczona krawężnikiem 15 x 30 cm. Na całym odcinku wykonany zostanie spadek dwustronny 2%. W ramach prac budowlanych należy wymienić warstwę wiążącą i ścieralną. W ramach zadania należy wykonać przebudowę chodnika i zjazdów do posesji z kostki betonowej na dowiązaniu do projektowanej nawierzchni.Na całym odcinku ulicy zostanie wymienione oznakowanie pionowe i odtworzone oznakowanie poziome.Konstrukcja jezdni − warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , gr. 4 cm; − warstwa wiążąca z AC 16W, gr. 4 cm; − siatka przeciwspękaniowa Konstrukcja chodnika oraz zjazdów − nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolor gr. 8cm; − podsypka z kruszywa łamanego 0/4 mm gr.3 cm;Na remontowanym odcinku należy wymienić włazy studni kanalizacji sanitarnej i studni teletechnicznych oraz wykonać obudowę zasuw wodociągowych i gazowych wraz z wykonaniem regulacji ich wysokości.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:a) przedmiary robót;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótc) projekty wykonawcze; UWAGA!Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.Remont drogi gminnej w m. Chęciny ul. Małogoska od skrzyżowania z DW 762 do skrzyżowania z drogą gminną ul. Franciszkańska,Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Małogoska od skrzyżowania z DW 762 do skrzyżowania z drogą gminną ul. Franciszkańska na nową na długości ok. 840 m.Charakterystyka robót:Ulica posiadać będzie jezdnię szerokości od 5,6 do 8,0 m. Ulica zostanie ograniczona krawężnikiem 15 x 30 cm. Na całym odcinku wykonany zostanie spadek jednostronny 2% lub daszkowy 2 %. W ramach prac budowlanych należy wymienić warstwę wiążącą i ścieralną. W robotach budowlanych należy wykonać przebudowę chodnika i zjazdów do posesji z kostki betonowej na dowiązaniu do projektowanej nawierzchni.Na całym remontowanym odcinku ulicy zostanie wymienione oznakowanie pionowe i odtworzone oznakowanie poziome.Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , gr. 4 cm; - warstwa wiążąca z AC 16W, gr. 4 cm; - siatka przeciwspękaniowa Konstrukcja zjazdów - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolor gr. 8cm; - podsypka z kruszywa łamanego 0/4 mm gr.3 cm;Na remontowanym odcinku należy wymienić włazy studni kanalizacji sanitarnej i studni teletechnicznych oraz wykonać obudowę zasuw wodociągowych i gazowych wraz z wykonaniem regulacji ich wysokości.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:a) przedmiary robót;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótc) projekty wykonawcze; UWAGA!Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.Remont drogi gminnej Chęciny ul. Dobrzączka od skrzyżowania z drogą wojewódzką 762 do Jaskini Raj. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej ul. Dobrzączka na nową na długości ok. 595 m.Charakterystyka robót:Droga posiadać będzie jezdnię szerokości od 5,8 do 7,5 m. Na całym odcinku wykonany zostanie spadek daszkowy lub jednostronny o wartości 2%. W ramach prac budowlanych należy wymienić warstwę wiążącą i ścieralną. W robotach budowlanych należy wykonać przebudowę zjazdów do posesji z kruszywa łamanego na dowiązaniu do projektowanej nawierzchni.Na całym odcinku ulicy zostanie wymienione oznakowanie pionowe i odtworzone oznakowanie poziome.Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego , gr. 4 cm; - warstwa wiążąca z AC 16W, gr. 4 cm; - siatka przeciwspękaniowa Konstrukcja zjazdów - nawierzchnia z kruszywa łamanego gr. 10cm;Mechaniczne karczowanie gęstych krzaków i podszyciaSzczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:a) przedmiary robót;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótc) projekty wykonawcze; UWAGA!Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.Remont drogi gminnej nr 315002T w m. Bolmin, gm. Chęciny .Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem drogi gminnej nr 315002T w m. Bolmin, gm. Chęciny. Charakterystyka robót: Początek remontowanej drogi gminnej zaczyna się w km 0+049,65, a kończy w km 1+801,43 na skrzyżowaniu z DP nr 1271T. Remont nawierzchni drogi gminnej polegał będzie na wymianie warstw bitumicznych wraz ze wzmocnieniem siatką przesączoną asfaltem oraz umocnieniem pobocza kruszywem łamanym szerokości 0,50m. W zakresie w/w inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - remont konstrukcji jezdni, - ścięcie i odtworzenie poboczy, - odmulenie istniejących rowów.- przebrukowanie cieku przykrawężnikowego na odcinku od km 0+648,78 do km 0+757,02 Konstrukcja jezdni- frezowanie istniejącej nawierzchni grubości 8 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm - siatka do wzmacniania nawierzchni bitumicznych wstępnie przesączona asfaltem - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W grubości 4 cm - istniejąca konstrukcja nawierzchni.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:a) przedmiary robót;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótc) projekty wykonawcze; UWAGA!Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2022-07-27