Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Rewitalizacja miejscowości Strawczyn. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie - schody terenowe i rampa...

Order Newsletter: 251318 Position: (oferta nr 3624617)

Client
GMINA STRAWCZYN
State
świętokrzyskie
Address
26-067 Strawczyn, ul. Żeromskiego 16
Phone
+48413038002
Fax
+48413038157
www
http://www.strawczyn.4bip.pl
E-Mail
gmina@strawczyn.pl
Created
2022-07-12

GMINA STRAWCZYN

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA STRAWCZYN ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn świętokrzyskie tel. +48413038002 fax. +48413038157 REGON 291010790 http://www.strawczyn.4bip.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Rewitalizacja miejscowości Strawczyn. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie - schody terenowe i rampa...

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. „Rewitalizacja miejscowości Strawczyn. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie - schody terenowe i rampa dla niepełnosprawnych w zakresie robót określonych dokumentacją techniczną zamieszczoną na stronie internetowej:https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/3/73740tj. postępowanie znak: RIRP.ZP.271.1.17.2022 REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - WYKONANIE NOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO NAD ZALEWEM W STRAWCZYNIE - SCHODY TERENOWE I RAMPA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”WYKAZ OBOWIĄZKÓW I ZAKRESU CZYNNOŚCI NADZORU INWESTORSKIEGO- Dokładna znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami,- Zapoznanie się z terenem budowy,- Wykonanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy Prawo budowlane,- Kontrolowanie przebiegu prac (ich ilość i terminowość) oraz jakości użytych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i wykorzystywanego sprzętu,- Bieżąca kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym,- Bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej,- Kontrolowanie rozliczenia robót oraz dokonywanie potwierdzenia merytorycznego wykonania prac,- Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego,- Koordynowanie robót,- Wydawanie wykonawcy robót budowlanych poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, akceptacji materiałów budowlanych, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczący prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych (jeżeli dotyczy),- Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,- Żądanie od Wykonawcy usunięcia, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, być niezgodna z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,- Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi,- Kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych,- Udzielanie wyjaśnień do ewentualnych propozycji zmian do dokumentacji projektowej,- Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą (jeżeli dotyczy),- Udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad,- Potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia,- Wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo,- Czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową i terminową realizacją robót oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru,- Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego,- Zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu,- Udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Zamawiającego,- Przybywanie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy niezwłocznie, najpóźniej w terminie 2 dni od wezwania,- Udzielanie na żądanie zamawiającego informacji o stanie realizacji robót i ich zaawansowaniu,- Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dot. budowy,- Uczestnictwo w spotkaniach dotyczących budowy oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów, notatek z tych spotkań w ustalonych terminach,- Współpraca z projektantem (m.in. uzyskiwanie wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań) oraz informowanie go o stwierdzonych błędach lub niejasnościach,- Przedstawianie Zamawiającemu na piśmie zaleceń dotyczących wyceny robót budowlanych zamiennych i dodatkowych wraz z uzasadnieniem, sprawdzanie protokołów konieczności itp.- Ustalanie z Zamawiającym rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych,- Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub powtarzające,- Kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,- Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska,- Poświadczenie terminu zakończenia robót,- Organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę,- Przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji,- Obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w konstrukcyjno-budowlanej na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy nie mniej niż 1 raz w tygodniu. • Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny a to oznacza, że wszelkie czynności wymagające obecności inspektora nadzoru poza wskazanym limitem nie zwalniają go z obecności podczas tych czynności. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2022-07-20