„Bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu na okres czterech lat”

Order Newsletter: 251252 Position: (oferta nr 3624598)

Client
Powiat Grodziski
State
mazowieckie
Address
05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki 30
Phone
+48(22)7241833
Fax
+48(22)7243049
E-Mail
zp@powiat-grodziski.pl
Created
2022-07-12

Powiat Grodziski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Grodziski Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki mazowieckie tel. +48(22)7241833 fax. +48(22)7243049 REGON 013269108

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu na okres czterech lat”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego, jednostek organizacyjnych Powiatu, w tym służb, inspekcji i straży przez okres 4 lat, tj. od dnia 23 czerwca 2022 do dnia 22 czerwca 2026 r.. Liczba jednostek organizacyjnych Powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania.1.1.1. Zakres zamówienia obejmuje:a) otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych (złotówkowych i walutowych), w tym:– możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych (złotówkowych i walutowych), w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie,– możliwość negocjacji kursów wymiany walut,– możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu,– potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,– oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona/powiększona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem,b) wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym:- dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków,- możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków (w przypadku braku zamówionych nominałów możliwość wypłaty przez Bank wskazanej kwoty w nominałach możliwych do wydania – inne niż zamówione),- dokonywanie wpłat zamkniętych za pomocą bezpiecznych kopert wraz z transportem gotówki (co najmniej raz w tygodniu z kas Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11a oraz z kasy przy ul. Żyrardowskiej 48), - zamawiający nie dopuszcza możliwości opłat lub prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Urzędu Starostwa Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych,c) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej (typu eliksir lub sorbnet), na następujących zasadach:- przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,- przelewy złożone w formie papierowej do godziny 16:00 powinny być realizowane w tym samym dniu (obciążenie rachunku nadawcy w tym samym dniu),- polecenia przelewu w formie papierowej wykorzystywane będą jedynie w przypadku, gdy realizacja poleceń w formie elektronicznej nie będzie możliwa,- możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych,d) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek organizacyjnych Powiatu, w tym:- zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,- przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank (rachunki i dane teleadresowe kontrahentów),- serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin,- w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem – przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,- przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej,- system bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej:• dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,• dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,• możliwość dokonywania przelewów bankowych,• generowanie wyciągów bankowych (sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dzień roboczy w formie elektronicznej umożliwiającej wydruk wraz z oprocentowaniem),• sporządzanie historii rachunku,• pełną informację o dacie i godzinie operacji,• przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,• umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym,• korzystanie z poczty elektronicznej, z dostępem do informacji bankowych,• wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,• system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami,• system w wersji „on-line”• generowanie na wniosek Zamawiającego wyciągów bankowych w pliku xml w związku ze stosowaniem jednolitego pliku kontrolnego w okresie obsługi bankowej (JPK – WB).• Program musi być zgodny z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO i ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1781),• udostępnienie systemu nastąpi w siedzibie Zamawiającego i w jednostkach podległych, na co najmniej 4 stanowiskach w każdej jednostce,e) wymiana banknotów i monet,f) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku,g) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych każdego roku, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach na rachunek wskazany,h) przeksięgowywanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych i naliczanych opłat (prowizji) zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie,i) potwierdzanie wysokości salda na wszystkich rachunkach na ostatni dzień roku,j) umożliwienie płatności za pomocą wykorzystania terminala do obsługi kart płatniczych w Starostwie Powiatu Grodziskiego (jednostka organizacyjna Powiatu) w budynku przy ul. Dalekiej 11a oraz w budynku przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim, Zespół Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w budynku przy ul. Kilińskiego 8c, Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w budynku przy ul. Gołębiej 1 w Podkowie Leśnej. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość wykorzystania terminali do obsługi kart płatniczych może ulec zmianie i może dotyczyć innych jednostek organizacyjnych Powiatu.k) możliwość udzielenia w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego jst, do wysokości określonej corocznie przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w 2022 roku do kwoty 2.000.000,00 złotych). Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wraz z kontrasygnatą Skarbnika, każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66100000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information