Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3619390)
I.1) Name and address: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ul. Traugutta 116 116 50-420 Wrocław dolnośląskie tel. 071 3414333 fax. 071 3436747 REGON 00632038400000 www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I.2) Type of contracting:
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawy materiałów labolatoryjnych i wyrobów do diagnostyki.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów laboratoryjnych i wyrobów do diagnostyki, według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - Zadanie 42. 2. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33124130-5- Wyroby diagnostyczne 33169400-6- Pojemniki chirurgiczne 33123200-0- Urządzenia do elektrokardiografii 33190000-8- Różne urządzenia i produkty medyczne 33140000-3- Materiały medyczne 33198000-4- Szpitalne wyroby papierowe 33121000-4- Ambulatoryjny system rejestrujący 33124131-2- Paski odczynnikowe PAO2-0 – Dzierżawa 5. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. W przypadku zaistnienia podstaw do powierzenia przetwarzania danych osobowych Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego). 6. W przypadku Zadania 7 Wykonawca udostępni Zamawiającemu gotowe do pracy glukometry, wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. glukomentrów na czas trwania umowy. Zasady ww. udostępnienia zostały opisane we wzorze umowy II, stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : 24 miesiące 8. Termin dostawy: do 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33124130-5
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information