„Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków, Skotniki, Wola Przedmiejska”.

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3619338)

Client
Gmina Uniejów
State
łódzkie
Address
99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
Phone
063 2888192
Fax
063 2888192
E-Mail
urzad@uniejow.pl
Created
2021-06-21

Gmina Uniejów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Uniejów ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13 99-210 Uniejów łódzkie tel. 063 2888192 fax. 063 2888192 REGON 31101957900000

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków, Skotniki, Wola Przedmiejska”.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków, Skotniki, Wola Przedmiejska”. 3.2. Celem przedsięwzięcia jest poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 3.6. Część nr 1 „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Orzeszków”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej, tj. budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Orzeszków, gmina Uniejów, tj. obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu elewacji i dachu, wymianie stolarki, wymianie instalacji CO, CWU i wymianie konstrukcji dachu budynku zlokalizowanego na działce nr 77 obręb Orzeszków, gmina Uniejów na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ i opisu poniżej. W zakres prac wchodzą następujące elementy: - prace przygotowawcze i demontażowe; - rozbiórka istniejącej konstrukcji dachu i poszycia; - wykonanie nowej konstrukcji dachu z wiązarów kratowych; - wykonanie prac związanych z wymianą pokrycia dachu; - wykonanie prac związanych z dociepleniem dachu; - wykonanie nowej instalacji odgromowej; - wymiana stolarki okiennej; - wykonanie całości prac związanych z dociepleniem ścian elewacyjnych; - wykonanie obróbek blacharskich; - wykonanie tablicy rozdzielczej na potrzeby nowych urządzeń; - wykonanie instalacji zasilania i okablowania nowych urządzeń; - wymianę instalacji odgromowej i uziemiającej; - wykonanie instalacji fotowoltaicznej; - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; - wykonanie ochrony przepięciowej; - wykonanie źródła ciepła; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Przedmiary robót załączone do niniejszej specyfikacji należy traktować pomocniczo. W ramach zamówienia należy wykonać wieniec żelbetowy pod murłatą, opaskę wokół budynku oraz dokonać demontażu starych schodów betonowych i wykonanie nowych. Ponadto w ramach zamówienia należy skuć na ścianie tynki o powierzchni 16,0 m2 i je odtworzyć oraz wykonać utwardzenie dojazdu do garażu na powierzchni 35,0 m2. Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego grubości 8,0 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3,0 cm i podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-63 stabilizowanego mechanicznie grubości 20,0 cm. W trakcie realizacji inwestycji teren wokół niej winien być wygrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.7. Część nr 2 „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Skotniki”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej, tj. budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Skotniki, gmina Uniejów, tj. obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu elewacji i dachu, wymianie stolarki, wymianie instalacji CO, CWU i wymianie konstrukcji dachu budynku zlokalizowanego na działce nr 177/1 obręb Skotniki, gmina Uniejów na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ i opisu poniżej. W zakres prac wchodzą następujące elementy: - prace przygotowawcze i demontażowe; - rozbiórka istniejącej konstrukcji dachu i poszycia; - wykonanie nowej konstrukcji dachu z wiązarów kratowych; - wykonanie prac związanych z wymianą pokrycia dachu; - wykonanie prac związanych z dociepleniem dachu; - wykonanie nowej instalacji odgromowej; - wymiana stolarki okiennej; - wykonanie całości prac związanych z dociepleniem ścian elewacyjnych; - wykonanie obróbek blacharskich; - wykonanie tablicy rozdzielczej na potrzeby nowych urządzeń; - wykonanie instalacji zasilania i okablowania nowych urządzeń; - wymianę instalacji odgromowej i uziemiającej; - wykonanie instalacji fotowoltaicznej; - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; - wykonanie ochrony przepięciowej; - wykonanie źródła ciepła; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Przedmiary robót załączone do niniejszej specyfikacji należy traktować pomocniczo. W ramach zamówienia należy wylać fundamenty poniżej poziomu gruntu, wykonać opaskę wokół budynku, wykonać naprawy pęknięć muru (szycie ścian) na budynku garażu oraz zamontować 2 szt. drzwi do dobudowanej toalety. W ramach szycia ścian należy wykuć bruzdy poziome w ścianach z gazobetonu na zaprawie cementowo - wapiennej do osadzenia prętów wzmacniających ściany (5 x 2 = 10 m) oraz szycie rozpojonego muru prętami ze stali zbrojonej fi 8,0 mm wklejanych na żywicę epoksydową. Głębokość szycia 4,0 cm. Długość pręta 2,0 m (5 miejsc). W trakcie realizacji inwestycji teren wokół niej winien być wygrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.8. Część nr 3 „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Wola Przedmiejska”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej, tj. budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wola Przedmiejska, gmina Uniejów, tj. obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu elewacji i dachu, wymianie stolarki, wymianie instalacji CO, CWU i wymianie konstrukcji dachu budynku zlokalizowanego na działce nr 103/1 obręb Wola Przedmiejska, gmina Uniejów na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ i opisu poniżej. W zakres prac wchodzą następujące elementy: - prace przygotowawcze i demontażowe; - rozbiórka istniejącej konstrukcji dachu i poszycia; - wykonanie nowej konstrukcji dachu z wiązarów kratowych; - wykonanie prac związanych z wymianą pokrycia dachu; - wykonanie prac związanych z dociepleniem dachu; - wykonanie nowej instalacji odgromowej; - wymiana stolarki okiennej; - wykonanie całości prac związanych z dociepleniem ścian elewacyjnych; - wykonanie obróbek blacharskich; - wykonanie tablicy rozdzielczej na potrzeby nowych urządzeń; - wykonanie instalacji zasilania i okablowania nowych urządzeń; - wymianę instalacji odgromowej i uziemiającej; - wykonanie instalacji fotowoltaicznej; - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; - wykonanie ochrony przepięciowej; - wykonanie źródła ciepła; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Przedmiary robót załączone do niniejszej specyfikacji należy traktować pomocniczo. W ramach zamówienia należy wykonać opaskę wokół budynku oraz schody (4 stopnie). Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać utwardzenie dojazdu do garażu o powierzchni 36,0 m2. Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego grubości 8,0 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3,0 cm i podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-63 stabilizowanego mechanicznie grubości 20,0 cm. W trakcie realizacji inwestycji teren wokół niej winien być wygrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.9. Wykonawca dla wszystkich części zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 3.9.1. ustanowienia kierownika budowy, 3.9.2. zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 3.9.3. uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 3.9.4. opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jeżeli okaże się konieczny, 3.9.5. usytuowania obiektu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, 3.9.6. zapewnienia geodezyjnego wytyczenia inwestycji, 3.9.7. stosowania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie przy wykonywaniu robót budowlanych, 3.9.8. zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 3.9.9. wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 3.9.10. oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 3.9.11. umieszczenia na budowie informacji zawierającej dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo budowlane i przekazanie tej informacji do zamawiającego, 3.9.12. dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 3.9.13. uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 3.9.14. zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3.9.15. utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 3.9.16. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 3.9.17. przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych, 3.9.18. wywozu i utylizacji odpadów i gruzu, 3.9.19. powiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi o odkryciu w trakcie prowadzenia robót budowlanych znalezisk, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkiem, 3.9.20. wystąpienia do właściwego organu i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeśli wystąpi taka konieczność, 3.9.21. zawiadomienia zamawiającego oraz organu właściwego o zakończeniu budowy we właściwym terminie, aby możliwe było wniesienie ewentualnego sprzeciwu organu. 3.10. W przypadku wydobycia znalezisk, co do których istnieje podejrzenie iż może być zabytkiem, w wyniku prowadzonych prac, po stronie Wykonawcy jest ich opracowanie oraz konserwacja zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.11. W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy, potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, stwierdzające sporządzenie lub brak sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową, a także kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającą wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopię uprawnień budowlanych. 3.12. Wykonawca zostanie upoważniony przez Zamawiającego do występowania i uzyskiwania wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji niezbędnych do prawidłowej realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. 3.13. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany na podstawie załączonej dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu. 3.14. Po stronie Wykonawcy jest pozyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia, wykonania i zakończenia robót budowlanych. 3.15. Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 3.16. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. 3.17. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 3.18. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 3.19. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.20. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym. 3.21. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy zawiadomieniu o gotowości do odbioru robót kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.22. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.23. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 3.24. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. 3.25. Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego. 3.26. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. 3.27. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. 3.28. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.29. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji załącznikach do niego za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 3.30. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 3.31. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV.2 Termomodernizacja budynków. Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków. 3.32. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 3.33. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta umowa. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3.34. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.35. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp. 3.36. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 3.37. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 3.38. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.39. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.40. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.41. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. 3.42. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości. 3.43. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.44. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.45. Język w jakim mogą być sporządzane oferty w postępowaniu: język polski. 3.46. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3.47. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.48. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie przeprowadzono dialogu technicznego. 3.49. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę Dodatkowe przedmioty: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45314310-7 Układanie kabli 45312310-3 Ochrona odgromowa 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45223200-8 Roboty konstrukcyjne 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych 51111200-5 Usługi instalowania generatorów 51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.50. Postępowanie oznaczone jest jako – ZP.271.43.2020.DT 3.51. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45100000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information