Sport, rekreacja i zabawa dla każdego od małego do dużego przy szkole Podstawowej Nr 34, ul. Pogodna 12 - budowa siłowni zewnętrznej i wewnętrznej

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3617444)

Client
Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Białegostoku
State
podlaskie
Address
15-950 Białystok, ul. Słonimska 1 1
Phone
0-85 869 60 02
Fax
0-85 869 62 65
www
www.bip.bialystok.pl
E-Mail
zzp@um.bialystok.pl
Created
2021-05-07

Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Białegostoku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Białegostoku ul. Słonimska 1 1 15-950 Białystok podlaskie tel. 0-85 869 60 02 fax. 0-85 869 62 65 REGON 05065864000000 www.bip.bialystok.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sport, rekreacja i zabawa dla każdego od małego do dużego przy szkole Podstawowej Nr 34, ul. Pogodna 12 - budowa siłowni zewnętrznej i wewnętrznej

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych działań, w tym: opracowanie koncepcji siłowni wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, budowa ogólnodostępnej siłowni zewnętrznej z dostawą i montażem urządzeń do ćwiczeń, z koniecznymi elementami zagospodarowania terenu szkoły, przebudowa i modernizacja pomieszczeń przeznaczonych na siłownię, znajdujących się w piwnicy budynku wraz z ewentualną przebudową instalacji wewnętrznych oraz doposażeniem w urządzenia do ćwiczeń i szafki segmentowe skrytkowoubraniowe,zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym i zaleceniami załączonej ekspertyzy technicznej branży konstrukcyjno-budowlanej, opracowanej przez Pracownię Inżynierską Emil Huk z Białegostoku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu w 2 egz., zawierającej m.in.: a) lokalizację projektowanych obiektów na działkach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019.1065 j.t.), b) układ komunikacyjny (np. chodniki), c)układ niezbędnych do zaprojektowania sieci i instalacji uzbrojenia terenu, związanych z planowanymi obiektami, d) usytuowanie urządzeń budowlanych związanych z obiektem budowlanym, e) sieci i urządzenia uzbrojenia terenu zapewniające wymagane przepisami zabezpieczenie przeciwpożarowe w wodę, f) ukształtowanie terenu z oznaczeniem zmian w stosunku do układu istniejącego, g) uzyskanie akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego, 2) opracowanie koncepcji siłowni wewnętrznej (w 2 egz.) i uzyskanie pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 11. Na etapie realizacji umowy (w czasie trwania budowy) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 13. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu. 14. Wykonawca po zrealizowaniu wszystkich robót budowlanych, na terenie inwestycji, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, ma obowiązek zamontować 3 tablice. Tablica informacyjna/pamiątkowa - 1 szt. Dwustronna trwała tablica, wykonana z materiału wodoodpornego, powleczonego, w kolorze ciemnego brązu, o wym. 50 cm(pionowo) x 70 cm (poziomo). Na tablicy winna być przyklejona nalepka wodoodporna o wym. 45 cm (pionowo) x 65 cm (poziomo) w kolorze żółtym (litery czarne), o treści według projektu dostarczonego przez zamawiającego. Tablicę należy przymocować uchwytami do stojaka z rur stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Tablica powinna zawierać następujące informacje: nazwę projektu, liczbę głosów, które otrzymał projekt, wartość projektu, kategorię projektu oraz zapis o treści „Projekt sfinansowano w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020”. Na prośbę wykonawcy zamawiający dostarczy wzory naklejki na tablicę informacyjną/pamiątkową. Tablice z regulaminem - 2 szt. Wykonawca, w uzgodnieniu z dyrekcją placówki, przygotuje i zamontuje jednostronną tablicę z regulaminem korzystania z siłowni wewnętrznej oraz wolnostojącą, dwustronną tablicę z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej i wiat rowerowych. Wykonawca zapewni możliwość odczytania informacji z tablic bez użycia szkieł korekcyjnych. Uwagi: 1. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2. Urządzenia siłowni należy rozmieścić w terenie w taki sposób, by nie było konieczności wycinki drzew i krzewów, a prace związane z posadowieniem urządzeń winny być prowadzone ostrożnie, by nie uszkodzić systemów korzeniowych roślin w sąsiedztwie. 3. Roboty budowlane wewnątrz budynku będą prowadzone w czynnym obiekcie. 4. Wykonanie robót najbardziej uciążliwych i niebezpiecznych wykonawca winien zaplanować w uzgodnieniu z dyrekcją placówki. 5. Roboty wewnętrzne mogą być realizowane równocześnie z pracami na zewnątrz budynku, w uzgodnieniu z Inwestorem, z wydzieleniem i zabezpieczeniem strefy ich wykonywania, dla zapewnienia bezpieczeństwa obsłudze administracyjnej i pracownikom budowlanym. Każdorazowa zmiana założeń będzie na bieżąco konsultowana z Inwestorem i dyrekcją placówki. 6. Użytkownik udostępni wykonawcy robót pomieszczenia w piwnicy, do których jest dostęp z zewnątrz, w celu zapewnienia najbardziej optymalnych warunków funkcjonowania placówki i prowadzenia robót budowlanych w okresie zagrożenia spowodowanego COVID-19. 7. Po zakończeniu prac wewnątrz budynku szkoły Wykonawca zobowiązany jest dokonać dezynfekcji pomieszczeń w obecności przedstawiciela użytkownika obiektu, z protokolarnym potwierdzeniem wykonania dezynfekcji. 8. Dla terenu przeznaczonego pod inwestycję na działkach o nr ewid. gr. 184/16 i 184/18 obręb 8 Bema nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information