Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2021

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3615136)

Client
Urząd Miejski
State
łódzkie
Address
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Phone
422 111 173
Fax
422 111 168
www
www.bip.konstantynow.pl
E-Mail
ti@konstantynow.pl
Created
2021-04-09

Urząd Miejski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miejski ul. Zgierska 2 95-050 Konstantynów Łódzki łódzkie tel. 422 111 173 fax. 422 111 168 REGON 52564200000000 www.bip.konstantynow.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2021

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni w parkach, skwerach, koszenia trawników i rowów, przycinania koron drzew oraz nasadzenia drzew na terenie miasta Konstantynowa Łódzkiego w roku 2021. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, został podzielony na następujących sześć części: 1) Część I zamówienia: utrzymanie i pielęgnacja zieleni w parku przy Pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim w 2021 r. 2) Część II zamówienia: utrzymanie i pielęgnacja zieleni w parku przy Pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim w 2021 r. 3) Część III zamówienia: utrzymanie i pielęgnacja zieleni na skwerze Hubala przy ulicy Daszyńskiego/Sadowej w Konstantynowie Łódzkim w 2021 r. 4) Część IV zamówienia: koszenie trawników i rowów w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w 2021 r. 5) Część V zamówienia: korekta koron drzew w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w 2021 r. 6) Część VI zamówienia: nasadzenia drzew w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w 2021 r. wraz z ich trzyletnią pielęgnacją, 3. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 4. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 77300000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information