Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3615087)

Client
Gmina Gilowice
State
śląskie
Address
34-322 Gilowice, ul. Krakowska 40
Phone
33 865 – 30 – 20,
Fax
-
www
http://www.bip.gilowice.pl
E-Mail
uggilowice@gilowice.pl ,
Created
2021-04-09

Gmina Gilowice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Gilowice ul. Krakowska 40 34-322 Gilowice śląskie tel. 33 865 – 30 – 20, fax. - REGON 072182597 http://www.bip.gilowice.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach Celem prac jest przebudowa /remont/ zespołu narciarskich skoczni treningowych w celu dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów PZN i FIS oraz przywrócenie do stanu technicznego i wartości użytkowej pozwalającej na bezpieczne korzystanie z w/w obiektu. Zestawienie powierzchni: Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu : - powierzchnia zabudowy skoczni – 2072 m2 - powierzchnia zabudowy zaplecza – 112 m2 - powierzchnia zabudowy osadnika i śmietnika – 18 m2 - powierzchnia drogi i dojścia – 750 m2 - powierzchnia biologicznie czynna – 3995 m2 Razem powierzchnia opracowania wynosi 6947 m2. Planowane prace: Planowana korekta profilu zeskoku uwzględniająca konieczność dostosowania obiektu skoczni do wytycznych określonych przepisami PZN i FIS oraz projektowana ścieżka łącząca przedmiotowy zespół skoczni z amfiteatrem, w którym jest istniejące zaplecze socjalno – szatniowe a którego brak obecnie w pobliżu przedmiotowych skoczni a także przeniesienie schodów terenowych wzdłuż zeskoku nie spowoduje zmiany oddziaływania na środowisko ani ich obszaru oddziaływania. Zakres planowanych prac budowlanych : 1. Budowa ścieżki łączącej zespół skoczni z zapleczem socjalno – szatniowym zlokalizowanym w istniejącym amfiteatrze. 2. Przeniesienie schodów terenowych wzdłuż zeskoków. 3. Wymiana spróchniałych desek i elementów konstrukcyjnych na rozbiegu obu skoczni. 4. Naprawa i uzupełnienie uchwytów /gniazd/ belki startowej oraz naprawa stopni na rozbiegach. 5. Wymiana elementów drewnianych /zgnitych/ na obu skoczniach np. słupki podtrzymujące bandy, zlikwidowanie wystających gwoździ. 6. Uzupełnienie elementów bandy w dolnej części rozbiegu większej skoczni, należy uzupełnić płytę poliwęglanową. 7. Skrócenie rozbiegu mniejszej skoczni. 8. Oczyszczenie wszystkich elementów drewnianych obu skoczni z tzw. korozji powierzchniowej i impregnacja tych elementów pod względem owadobójczym , grzybobójczym oraz zabezpieczenie przed wilgocią. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych /łączących fundamenty ze słupami/. 9. Wymiana igielitu na zeskokach obu skoczni. 10. Naprawa i uzupełnienie oznakowania rozbiegu oraz tablic określających długośc skoku a także ustawienie tablic informacyjnych. 11. Naprawa podpory kabiny sędziowskiej. 12. Uzupełnienie deski w tylnej ścianie kabiny sędziowskiej. 13. Likwidacja schodów terenowych. 14. Naprawa i uzupełnienie instalacji oświetleniowej – brak opraw oświetleniowych, brak osłon, niesprawne przewody w kabinie sędziowskiej, wykonanie impregnacji całej kabiny i zabezpieczenie przed wilgocią. 15. Przywrócenie masztu oświetleniowego do pionu. 16. Wykoszenie traw wokół wież startowych. Szczegółowy zakres prac został określony w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałaby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: • pracowników fizycznych –wykonujących roboty budowlane W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zgłoszenia nieprawidłowości do Państwowej Inspekcji Pracy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information