Rozbiórka 3 budynków w obrębie Kobiela, powiat brzeski, woj. opolskie.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608530)

Client
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
State
mazowieckie
Address
01-207 Warszawa, Karolkowa 30
Phone
(77) 400-09-41,
Fax
-
www
www.bip.kowr.gov.pl
E-Mail
zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl,
Created
2020-12-31

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08 Karolkowa 30 01-207 Warszawa mazowieckie tel. (77) 400-09-41, fax. - REGON 36784953800113 www.bip.kowr.gov.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbiórka 3 budynków w obrębie Kobiela, powiat brzeski, woj. opolskie.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Rozbiórka 3 budynków w obrębie Kobiela, powiat brzeski, woj. opolskie. • Rozbiórka jałownika - dz. nr 468/2 obr. Kobiela • Rozbiórka magazynu gospodarczego (325g1) - dz. nr 471 obr. Kobiela • Rozbiórka budynku inwentarskiego (301I1) - dz. nr 472 obr. Kobiela 1) Ogólny zakres robót: A) JAŁOWNIK - dz. nr 468/2 obr. Kobiela - przygotowanie terenu wokół budynku poprzez wykarczowanie krzewów oraz oczyszczanie wnętrza budynku, - mechaniczne przewracanie ścian, - mechaniczne skucie posadzki oraz podłoża betonowego pod budynkiem (elewacja frontowa) - uporządkowanie terenu, - usunięcie materiałów porozbiórkowych oraz ich wywiezienie i utylizacja, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego. opis stanu istniejącego: Jest to budynek parterowy, bez konstrukcji dachowej, murowany, wykonywany w technologii tradycyjnej. Obiekt składa z 3 sekcji – 2 inwentarskich oraz jednej socjalno – gospodarczej. Posadzka betonowa, fundamenty betonowe. Stan techniczny obiektu jest zły. B) MAGAZYN GOSPODARCZY (325G1) - DZ. NR 471 OBR. KOBIELA - przygotowanie terenu wokół budynku poprzez wykarczowanie krzewów oraz oczyszczanie wnętrza budynku poprzez uprzątnięcia wnętrza, - rozbiórka pozostałych elementów nieczynnej instalacji elektrycznej, - demontaż wrót drewnianych, - rozbiórka pokrycia dachowego, - ostrożny demontaż konstrukcji dachowej, - mechaniczne przewracanie ścian, - mechaniczne skucie posadzki - usunięcie materiałów porozbiórkowych oraz ich wywiezienie i utylizacja, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego. opis stanu istniejącego: Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, w układzie podłużnym. Murowany z cegły ceramicznej pełnej. Konstrukcja dachu - drewniana, kryty dachówką zakładkową - ceramiczną i betonową. Dach dwuspadowy, stromy o kącie nachylenia ~37°. Budynek niepodpiwniczony. Stan techniczny obiektu zły. C) BUDYNEK INWENTARSKI (301I1) - DZ. NR 472 OBR. KOBIELA  przygotowanie terenu wokół budynku poprzez wykarczowanie krzewów oraz oczyszczenie wnętrza budynku poprzez uprzątnięcie wnętrza,  rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki,  ostrożny demontaż konstrukcji dachowej,  mechaniczne przewracanie ścian,  mechaniczne skucie posadzki,  usunięcie materiałów porozbiórkowych wraz z ich wywiezieniem i utylizacją,  wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego. opis stanu istniejącego: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, prostej, przyległy północną krawędzią do obiektu magazynowego nr 329G1 na dz. nr 471 obr. Kobiela. Północna krawędź budynku leży na granicy działek 471 i 472 obr. Kobiela. Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem o konstrukcji drewnianej, jednospadowy, kryty dachówką zakładkową. Stan techniczny bardzo zły - częściowo uległ zawaleniu. 2) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie: a) Protokół o którym mowa w §6 ust. 2 umowy – protokół odbioru końcowego całości zadania bez zastrzeżeń, b) przekazanie Zamawiającemu kart/karty przekazania odpadu/odpadów (KPO), sporządzonej/ych w systemie BDO (Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) oraz potwierdzenie wygenerowane z BDO potwierdzające przyjęcie odpadów przez podmiot Przejmujący odpad, 3) Szczegółowy zakres robót został opisany w: a) projekcie budowlanym rozbiórki budynku – załącznik nr 8A (tylko w zakresie, jałownika, magazynu gospodarczego (325g1), budynku inwentarskiego (301I1) – załącznik nr 8 do siwz); b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) – (tylko w zakresie, jałownika, magazynu gospodarczego (325g1), budynku inwentarskiego (301I1) załącznik nr 8B do siwz), c) przedmiarze robót – załącznik nr 8C do siwz, d) pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 7 do siwz. 3.2. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę pracę. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj w szczególności.: czynności fizyczne związane z rozbiórką wykonywane przez robotników budowlanych. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z p.zm.: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem 2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia prac będących przedmiotem zamówienia do momentu zgłoszenia ich Zamawiającemu do odbioru. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45110000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information