Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608514)

Client
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
State
wielkopolskie
Address
64-920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa 10 10
Phone
67 212 34 25
Fax
67 212 46 81
E-Mail
zampubl@zdiz.pila.pl
Created
2020-12-31

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10 10 64-920 Piła wielkopolskie tel. 67 212 34 25 fax. 67 212 46 81 REGON 57076656800000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje: - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm lub płyt betonowych, - nawierzchnia z płyt ażurowych 40*60, - wymiana krawężnika betonowego 15*30*100 na ławie betonowej z oporem, - obrzeże betonowe 20*6 i 25*8, - warstwa z piasku gr. 10cm, - podbudowa z destruktu betonowego, - podbudowa z kruszywa łamanego, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, - warstwa z betonu C12/15, - warstwa z betonu C8/10, - mechaniczne wykonanie koryta, - regulacja studni telekomunikacyjnych, - regulacja zaworów gazowych i wodociągowych, - odwodnienie liniowe ACO z rusztem żeliwnym, - mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznych. 1. Wykonawca deklaruje gotowość do rozpoczęcia robót w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zlecenia. 2. W przypadku robót interwencyjnych Zamawiający zleci wykonanie robót drogą elektroniczną. 3. Naprawa miejsc niebezpiecznych związanych ze zgłoszeniem robót interwencyjnych zostanie wykonana w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information