Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608514)
I.1) Name and address: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10 10 64-920 Piła wielkopolskie tel. 67 212 34 25 fax. 67 212 46 81 REGON 57076656800000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje: - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm lub płyt betonowych, - nawierzchnia z płyt ażurowych 40*60, - wymiana krawężnika betonowego 15*30*100 na ławie betonowej z oporem, - obrzeże betonowe 20*6 i 25*8, - warstwa z piasku gr. 10cm, - podbudowa z destruktu betonowego, - podbudowa z kruszywa łamanego, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, - warstwa z betonu C12/15, - warstwa z betonu C8/10, - mechaniczne wykonanie koryta, - regulacja studni telekomunikacyjnych, - regulacja zaworów gazowych i wodociągowych, - odwodnienie liniowe ACO z rusztem żeliwnym, - mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznych. 1. Wykonawca deklaruje gotowość do rozpoczęcia robót w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zlecenia. 2. W przypadku robót interwencyjnych Zamawiający zleci wykonanie robót drogą elektroniczną. 3. Naprawa miejsc niebezpiecznych związanych ze zgłoszeniem robót interwencyjnych zostanie wykonana w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information