Dostawy przetworów warzywnych i owocowych do Szkoły Policji w Katowicach w I półroczu 2021 r.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608504)

Client
Szkoła Policji w Katowicach
State
śląskie
Address
40-684 Katowice, ul. Gen. Jankego 276 276
Phone
032 6069440, 6069441
Fax
032 6069249, 6069279
www
www.katowice.szkolapolicji.gov.pl
E-Mail
zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
Created
2020-12-31

Szkoła Policji w Katowicach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szkoła Policji w Katowicach ul. Gen. Jankego 276 276 40-684 Katowice śląskie tel. 032 6069440, 6069441 fax. 032 6069249, 6069279 REGON 27667677500000 www.katowice.szkolapolicji.gov.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawy przetworów warzywnych i owocowych do Szkoły Policji w Katowicach w I półroczu 2021 r.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy przetworów warzywnych i owocowych do Szkoły Policji w Katowicach w I półroczu 2021 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 15331500-2 (Warzywa konserwowane w occie), 15331462-3 (Groch puszkowany), 15331470-2 (Kukurydza słodka), 15331463-0 (Puszkowana fasola nieobrana), 15331464-7 (Puszkowana cała fasola), 15331427-6 (Skoncentrowany przecier pomidorowy), 15332290-3 (Dżemy), 15332230-5 (Marmolady), 15331428-3 (Sos pomidorowy), 15331136-9 (Papryki przetworzone), 15331480-5 (Warzywa tymczasowo zakonserwowane), 15332400-8 (Owoce konserwowane), 15331135-2 (Grzyby przetworzone) b) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ. UWAGA !! Niewypełnienie kolumny nr 3 ww. specyfikacji (dotyczy załącznika 1A) lub zaproponowanie produktów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jako niezgodnej z SIWZ. c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą żądać Zamawiający od Wykonawcy, (Dz.U. z 2020 r. poz. 1282) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą kart produktów, lub innych podobnych dokumentów, z których wynikałby ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Ilości podane w Specyfikacjach asortymentowo-wartościowo-ilościowych stanowiących załącznik 1A do SIWZ są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 50% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. 5. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności. 7. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r., poz. 1252, z późn. zm.) Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz. 9. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP. 10. Szczegóły realizacji dostaw określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone zostanie w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15331500-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information