„Przebudowa i zmian sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym gimnazjum na pomieszczenia Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej”.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608503)

Client
Urząd Miasta w Słupcy
State
wielkopolskie
Address
62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
Phone
63 277 27 27
Fax
63 277 26 69
www
www.bip.slupca.pl
E-Mail
um@miasto.slupca.pl
Created
2020-12-31

Urząd Miasta w Słupcy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca wielkopolskie tel. 63 277 27 27 fax. 63 277 26 69 REGON 52462500000000 www.bip.slupca.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Przebudowa i zmian sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym gimnazjum na pomieszczenia Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej”.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. „Przebudowa i zmian sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym gimnazjum na pomieszczenia Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej”. Zakres prac remontowych do wykonania obejmuje: 1) wykucie z murów ościeżnic stalowych drzwiowych; 2) rozebranie ścianek stalowych w wiatrołapach; 3) wykucie otworów drzwiowych; 4) rozebranie posadzki z deszczułek; 5) rozebranie posadzek z płytek; 6) rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych; 7) demontaż sufitu podwieszonego – metalowego; 8) wykucie bruzd poziomych- nadproża; 9) montaż nadproży stalowych; 10) wykucie strzępi i uzupełnienie ścian bloczkami z bet. Komórkowego; 11) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych; 12) montaż drzwi; 13) wykonanie i montaż kraty na klatkę schodową w wiatrołapie; 14) wykonanie tynków i wyprawek tynkarskich; 15) zabudowa okien płytami z wełny mineralnej; 16) okładziny z płyt g-k; 17) licowanie ścian płytkami ceramicznymi; 18) wykonane sufitu podwieszonego z płyt g-k; 19) wymianę parapetów; 20) wykonanie gładzi gipsowych; 21) malowanie tynków farbą; 22) wykonanie warstw wyrównawczych , gruntowanie posadzek; 23) wykonanie posadzek z płytek gres; 24) przebudowę rozdzielni elektrycznej; 25) montaż instalacji i wyłącznika ppoż; 26) montaż instalacji podtynkowych gniazd, wyłączników, odbiorników stacjonarnych i oświetlenia; 27) montaż opraw oświetleniowych LED; 28) wykonanie instalacji antenowej; 29) wykonanie sieci komputerowej; 30) wymianę grzejników; 31) przebudowa instalacji wod- kan; 32) biały montaż sanitarny; 33) montaż platformy zewnętrznej dla niepełnosprawnych; 34) wywóz gruzu; 35) wyposażenie pomieszczeń bibliotecznych zgodnie z załączonym zestawieniem.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information