Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 102880B Bargłów Dworny

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608493)

Client
Urząd Gminy Bargłów Kościelny
State
podlaskie
Address
16-320 Bargłów Kościelny, ul. Augustowska 47
Phone
876 424 091
Fax
876 424 562
www
http://www.barglow.dt.pl, http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
E-Mail
kasjanowicz@barglow.dt.pl
Created
2020-12-31

Urząd Gminy Bargłów Kościelny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47 16-320 Bargłów Kościelny podlaskie tel. 876 424 091 fax. 876 424 562 REGON 53404900000000 http://www.barglow.dt.pl, http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 102880B Bargłów Dworny

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 102880B Bargłów Dworny. 2. Miejsce inwestycji: powiat augustowski, gmina Bargłów Kościelny. 3. Droga gminna, stanowiąca przedmiot zamówienia, zalicza się do klasy technicznej „L” - lokalna. Długość odcinka objętego inwestycją wynosi 1344,60 m. 4. Projektowany odcinek trasy przebiega w większości przez tereny rolnicze oraz częściowo przez teren zabudowy siedliskowej. Na drodze nie ma w chwili obecnej zastosowanego oznakowania pionowego oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu. Droga w obszarze opracowania posiadają obecnie nawierzchnię żwirową bądź gruntową o zmiennej szerokości 2,8 -s- 4,2m. W nawierzchni występują duże nierówności, zapadnięcia i wyboje spowodowane wieloletnim okresem użytkowania oraz brakiem odpowiedniej nośności podłoża. W konstrukcji drogi występują nienormatywne łuki pionowe i poziome. Konieczna jest korekta parametrów geometrycznych w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników ruchu, zapewnienia lepszego komfortu i płynności jazdy, a także w celu zagwarantowania właściwego odwodnienia. Odwodnienie jezdni w chwili obecnej odbywa się metoda,, powierzchniowego spływu wód opadowych i roztopowych zgodnie z naturalnym ukształtowaniem terenu. Wody spływają na pobocza i skarpy skąd następnie trafiają do rowów melioracyjnych oraz zbieraczy drenarskich zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi, lub są rozszączane bezpośrednio do gruntu. Występujące nierówności nawierzchni sprzyjają,, powstawaniu miejscowych zastoisk wody oraz kałuż w okresie opadów, co z kolei przekłada się na jeszcze szybsze niszczenie i degradację jezdni. W ciągu projektowanej drogi występują przejścia poprzeczne sieci melioracji szczegółowych w postaci przepustów, studni oraz zbieraczy. Z uwagi na zły stan nawierzchni, licznie występują wyboje, zadolenia i ubytki w nawierzchni, a także rozwiązania nie zgodne z obowiązującymi przepisami, na rozpatrywanym odcinku drogi zostanie przeprowadzona kompleksowa rozbudowa i przebudowa istniejącej drogi wraz z jej lokalnymi poszerzeniami. 5. Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej będzie obejmowała m.in.: - wykonanie prac rozbiórkowych; - wykonanie wymiany gruntów organicznych oraz robót ziemnych; - wzmocnienie słabego podłoża oraz konstrukcji nasypów drogowych; - przebudowę i zabezpieczenie podziemnych odcinków sieci uzbrojenia technicznego terenu (sieć wodociągowa i telekomunikacyjna); - budowę drogi utwardzonej o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 4,20 m, - wykonanie normatywnych wlotów skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, - budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni bitumicznej do granic pasa drogowego, - oczyszczenie i pogłębienie rowów przydrożnych bez zmiany parametrów technicznych, - wykonanie cieków korytkowych z elementów prefabrykowanych, przebudowę istniejących oraz budowę nowych przepustów drogowych przebudowę istniejącej studni rewizyjnej, wykonanie oznakowania pionowego oraz elementów BRD, uporządkowanie terenów przyległych. 6. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Zamawiający informuje, że dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzuceniem oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i udzielenia 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. 9. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodarowuje na własny koszt i ryzyko Wykonawca. Utylizację Wykonawca na własny koszt przeprowadzi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) i koszt zagospodarowania i utylizacji odpadów uwzględni w cenie ofertowej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information