Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych na terenie miasta Łodzi z podziałem na 2 części.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3598386)

Client
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
State
łódzkie
Address
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 175
Phone
42 6384959, 6384911
Fax
42 638-49-58
www
www.zdit.uml.lodz.pl
E-Mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Created
2020-11-27

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 175 90-447 Łódź łódzkie tel. 42 6384959, 6384911 fax. 42 638-49-58 REGON 47317005200000 www.zdit.uml.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych na terenie miasta Łodzi z podziałem na 2 części.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych dźwigów osobowych zlokalizowanych na trasie W-Z oraz przy wiadukcie ulicy Niciarnianej w Łodzi. 1.1. Część 1 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych na trasie W-Z w Łodzi. Przedmiotem części 1 zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych 18 szt. dźwigów osobowych producenta Schindler Inventio AG Szwajcaria zlokalizowanych na trasie W-Z w Łodzi. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy dla części 1 zamówienia – Tom III SIWZ. 1.2. Część 2 – Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej dźwigów osobowych zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Niciarnianej w Łodzi. Przedmiotem części 2 zamówienia jest: utrzymanie bieżące oraz naprawy awaryjne niezwiązane z prawidłową eksploatacją urządzeń i wymiana materiałów eksploatacyjnych 4 szt. dźwigów osobowych producenta Kone OYJ zlokalizowanych przy wiadukcie ulicy Niciarnianej w Łodzi. Wykonawca musi posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 autoryzację od Kone Sp. z.o.o. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 2 zamówienia - Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy dla części 2 zamówienia Tom III SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzach cenowych stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 4.Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne / opisy itp. 5.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji zamówienia czynności polegające na świadczeniu usług konserwacyjnych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (dotyczy części 1 i 2). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę tych samych osoby w każdej z części zamówienia na które złożono ofertę. 6.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 5. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 7. Okres gwarancji jakości i rękojmi a) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wymienione części dźwigów osobowych na okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru – dotyczy części 1 i 2. b) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi na prawidłowo wykonaną usługę stanowiącą przedmiot zamówienia na 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego– dotyczy części 1 i 2.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50750000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information