Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3598368)
I.1) Name and address: Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży im. Ireny Mrożewskiej ul. Kacpra Walewskiego 6 6 28-362 Nagłowice świętokrzyskie tel. 41 38 145 84 fax. 41 38 145 84 REGON 26041118000000
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2021 rok
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakres dostawy obejmuje: ecogroszek – gat. I kaloryczność nie mniejsza niż 26 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 6%, uziarnienie 5-31,5 mm (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 4) - w ilości przewidywanej: min. 90 ton - max. 160 ton, ecomiał – kaloryczność nie mniejsza niż 25 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 12%, uziarnienie 3-31,5 mm, w ilości przewidywanej: min. 100 ton - max. 180 ton, (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 5). Uwaga. Dostawa obejmuje dowóz sukcesywnie zamawianego towaru oraz jego rozładunek do miejsca składowania opału tj. kotłownia CAPdDiM. Koszty dostawy i rozładunku winny być wliczone w cenę. Sugerowane dostawy samochodem ciężarowym samowyładowującym o ładowności nie przekraczającej 10-15 ton ze względu na ograniczenia dojazdowe. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej możliwości dojazdowych do obiektu oraz sposobu rozładunku.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09111000-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information