Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3598331)

Client
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
State
pomorskie
Address
80-382 Gdańsk, ul. Maurycego Beniowskiego 7 7
Phone
058 5119570, 7690529
Fax
058 5542966
www
www.kmpsp.gda.pl
E-Mail
julanowska@kmpsp.gda.pl
Created
2020-11-27

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Maurycego Beniowskiego 7 7 80-382 Gdańsk pomorskie tel. 058 5119570, 7690529 fax. 058 5542966 REGON 19112350400000 www.kmpsp.gda.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego ON i Pb-95 bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych i kanistrów, będących na wyposażeniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: -benzyna Pb-95 - około 5 600 litrów - olej napędowy (ON) - około 100 000 litrów Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wielkości zamówienia, Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. Podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, jakie Zamawiający zamierza nabyć, wynikającymi ze średniego rocznego zużycia paliwa powiększonego o 4 %. Prognozowane zapotrzebowania na paliwo ON i Pb w okresie realizacji umowy mogą ulec pomniejszeniu bądź powiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Tankowania odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku wyczerpania wartości umowy bądź upływu terminu jej trwania (w zależności od tego co wcześniej nastąpi), zostanie ogłoszone nowe postępowanie przetargowe. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytuły wyczerpania wartości zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09100000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information